• Änglan

Storebror heter Noel. Kan lillebror heta Liam?

Eller tänker man då direkt på bröderna Gallagher i Oasis? Varken jag eller min sambo är eller har varit några fan av Oasis, men vi tycker att Noel och Liam är två fina namn som passar bra ihop. Jag kan inte mycket om Oasis, men vad jag förstår har det varit en del droger och bråk med i bilden och jag vill ju inte att man tänker på det när man hör mina söners namn... Vad säger ni? Tar tacksamt emot era synpunkter...

• Svar på tråden Storebror heter Noel. Kan lillebror heta Liam?
  • Hannah76

Det var min första tanke när jag öäste rubriken... =)

Men vad gör det? Fina namn.

• nelli08

Det första jag tänkte på var.. Fina namn!
    Tycker absolut lillebror kan heta Liam
    Ungefär som jag tycker Nikki & Vince e fina namn & det heter ju bandmedlemmarna i Mörtley Crue.. & dom är ju inte heller guds bästa barn :) Men jag tycker om namnen :)
    Lycka till!

• spöke

Det blir nog många kommentarer om Oasis tror jag...

Det var det första jag tänkte på också.
  • Maria K

Samma här Oasis var första tanken men om man gillar dem är det väl okay.

• Sanfrid

Klart Lillebror kan heta Liam. Tänker inte alls på Oasis. 

• Änglan

Tack så mycket för era synpunkter Förhoppningsvis har vi några dagar till på oss att fundera Någon som har något förslag på namn till Noels lillebror om det inte blir Liam?

• JKMNA

Jag tycker att de passar ihop men hade stört på mig på att ofta säkert få höra kommentarer om Oasis. Sen är det i så fall en sak om det är ens favoritband =)

Vår son heter Noel och vi väntar en liten kille till den 1 juli. Han ska heta Malte, som vi känner nu. Har inget annat på lager, tycker det är så svårt med pojknamn. Men för oss är Malte fint med Noel och låter som en lillebror =)

• vickey

klart han kan,hade inte en tnke på oasis

• Gladskit

Jag tänker inte direkt på Oasis faktiskt. Tvärtom så känner jag flera syskonpar som heter just Liam och Noel så det verkar vara en rätt poppis kombo 

• norgesessan

Hehe, tänkte inte på dom alls innan jag läste TS, men det hade nog många tänkt, men det gör då inget?

Jag tänkte bara på vad det var som gjorde att det inte skulle gå...

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • spöke
    Änglan skrev 2010-05-15 22:59:38 följande:
    Tack så mycket för era synpunkter Förhoppningsvis har vi några dagar till på oss att fundera Någon som har något förslag på namn till Noels lillebror om det inte blir Liam?
    Noel & Jack
    Noel & Aron
    Noel & Max
    Noel & Sam
    Noel & Vincent
    Noel & Aston
    Noel & Isak
    Noel & Felix
    Noel & Hannes
    Noel & Lukas
  • Änglan

Tack så mycket för era synpunkter och förslag! Vi tycker verkligen att det är jättesvårt med killnamn...

Svar på tråden Storebror heter Noel. Kan lillebror heta Liam?