• nennie81

var har jag lagt mitt VISA+körkort??? Någon synsk???

Någon som "ser" var jag har förlagt dem??? har letat som en tok men hittar dem inte!

• Svar på tråden var har jag lagt mitt VISA+körkort??? Någon synsk???
  • Änglatuss

fråga yohanna i ett privat meddelande om hon inte kan spå dig

• turia

du har tyvärr förlagt det..
    spärra kortet o skaffa nytt

• nennie81

Turia e det din gissning eller e du säker??? det har inte blivit använt i allafall (kollade nyss saldot via internet

• Shoegal

Du kanske gjorde som jag och slängde rubbet på McDonalds i Jönköping

• turia

jag gissar, för jag tror tyvärr inte på synska personer..
    *flåt*

• nennie81

Haha nä jag bor långt från jönköping så det tror jag inte
    Turia jag fick hjälp av en här att hitta min bilnyckel för ett halvår sedan, en som aldrig varit hemma hos mig men ändå kunde tala om för mig var den låg så jag tror stenhårt på detta!

• nennie81

de har kommit tillrätta (tur eftersom jag e riktigt nöjd med kortet på körkortet och vill inte ta ett nytt ) snubblade typ över dem och hittade dem där jag letat flera gånger men varje gång lyckats missa dem.. skyller på amningshjärnan

• Shoegal

Jag förnyade mitt körkort för 2-3 veckor sedan. På väg hem från Lkpg stannade jag på McD i Jönköping och råkade slänga mitt nya körkort och mitt visakort Jäkligt irriterande att skaffa nytt körkort när jag precis fått nytt. Men som tur är hade jag kvar kort så jag slapp iaf ta nytt...blev nämligen också ganska nöjd med fotot

Tur att du hittade ditt iaf

• nennie81

bäst jag håller mig borta från mcDonken i framtiden då för man vet ju aldrig vad jag lyckas med nästa gång hehe

Svar på tråden var har jag lagt mitt VISA+körkort??? Någon synsk???