• mamis

Bra gynekolog?

Nån som vet en bra gynekolog, helst kvinnlig norr om stockholm? Helst i Åkersberga området eller där omkring?

Ringde till gynekologgruppen i täby, men jag blev mer eller mindre bort skjussad därifrån.. dom tyckte bara jag va larvig för att jag behövde hjälp eftersom min mens har varit spårlöst bort i mer än 2 månader och lite annat... (inte gravid)

Vill ha nån som är trevlig och tar en på allvar...

• Svar på tråden Bra gynekolog?
  • Tottelina

Vad menar du med att du blev bortskjutsad från gyn.gruppen? Receptionen kan vara lite kärv där men man får ju framföra sitt ärende på ett sånt sätt så att det är tydligt vad man söker för.

Finns det inga gynekologer i Åkersberga då? Om du googlar menar jag.

• agustina

Jag har en kanonbra gynekolog, dock finns hon inne i stan.
    Hon är den enda av 4 gynekologer som tog mig på allvar när jag fortfarande blödde 8 månader efter min dotters förlossning.
    3 st hittade inte felet (varav 1 även på huddinge gynakut)varav 1 gav mig hormontabletter.
    Denna gynekolog lyssnade och hittade felet på 5 minuter och förstod inte alls vad de andra höll på mig, det var ju inget fel på mina hormoner alls.
    Kan inposta dig med namn och tele om du vill??

• mamis

Låter jätte bra!! Jaa jag tar jätte gärna uppgifterna.

Har verkligen LETAT efter en bra gyn.. I täby tyckte dom bara att jag va larvig.. och en gång blev jag antastad av en manlig gyn... så jag vore jätte glad om jag kunde hitta nån som verkligen vill lyssna på mig..

• Tottelina
    agustina skrev 2010-05-14 16:08:07 följande:
    Jag har en kanonbra gynekolog, dock finns hon inne i stan. Hon är den enda av 4 gynekologer som tog mig på allvar när jag fortfarande blödde 8 månader efter min dotters förlossning. 3 st hittade inte felet (varav 1 även på huddinge gynakut)varav 1 gav mig hormontabletter. Denna gynekolog lyssnade och hittade felet på 5 minuter och förstod inte alls vad de andra höll på mig, det var ju inget fel på mina hormoner alls. Kan inposta dig med namn och tele om du vill??
    Du får hemskt gärna tipsa mig om denna läkare också...
  • HWikström

Gynekologerna Gamla Stan som är "ägda" av BB Stokholm, visserligen är det 2 manliga, men oerhört gulliga och sympatiska.

• parentesen

Prova att ligga på rygg på spikmatta - en massa saker i kroppen kommer igång, faktiskt!!!

Bästa hälsningar från

Yantra-användare fyllda 50

• 071001

Jag fick bra hjälp på Läkarhuset Odenplan. Min mens hade förvissor varit borta bra mycket längre än så, men ändå.

• skypigveon

finns en underbar på Akademiska sjukhuset i Uppsala! värt att åka till! Matts Olovsson heter han. Har haft honom i 10 år genom en massa trassel och han är alltid helt fantastisk. Kunnig inkännande och väldigt professionell och trevlig. Snabb med remisser och annat. Han har en väldigrt lång väntelista för nybesök men helt klart värd att vänta på!

• EBG01

Hej "augustina"!
    Kan du maila mig uppgifterna om din gynekolog? Ska byta gynekolog och behöver ha en bra sådan framöver.

Tack på förhand!
    Elin

Svar på tråden Bra gynekolog?