• Anonym (Nyfikna)

Swingerklubb

Jag och min kille fanstiserar om att besöka en swingerklubb. Vi är 27 (tjejen) o 31 (killen) år gamla. Finns det någon här på sidan som besökt en swingersklubb i Sverige eller utomlands? Är det bara äldre  mindre attraharande gubbar å tanter, eller finns det ofta par i vår ålder? Vi ser bra ut och har relativt vältränade kroppar. Hur går det till? Är man avklädd från början när man träffas? Hälsar man på varandra och presenterar sig för varandra eller hur går det till? Tacksamma för svar...

• Svar på tråden Swingerklubb
  • Anonym (S)

Har varit några gånger i Kph.

Där är en del äldre beroende på var man går men även unga, snygga de har speciella kvälla för unga swingers då är det övre äldersgräns och även parkvällar då får inte singelmän komma in.

Man går runt i underkläder och tar av sig när man vill ha action men de har privata rum om man känner att det är jobbigt att för många tittar och ja vi har mest tittat på andra och låtit andre titta på oss inte ineagerat med någon. Alla är respeltfulla ingen rör en om man inte visar intresse för det.

Så bor ni i skåne så stick dit

• MickeN1973

jag har gjort det ett antal gånger. Det kommer blandat folk, och de som inte attraherar en behöver man inte bry sig om. Det viktigaste är att ni bestämmer er innan vad ni vill göra och hur långt ni kan gå och någon typ av stopp ord om någon går för långt. Och sen behöver ni inte göra något första gången. Och håll er borta från klubbar där par/tjejer kommer in gratis, det innebär enbart att klubben släpper in en massa män som springer efter kvinnorna.

• Anonym (oxå sugna!)

Hej! Har inte varit på ngn men jag och min man har samma fantasi (båda 28 år). Det finns ju Club Eden i Örebro men jag vet inte om det krävs medlemskap först där. Är oxå sugna på parkväll eller liknande - skulle väl först bara vilja bli iaktagna för att sen eller gången därpå interagera med ngt annat par eller tjej...även sugna på att testa dogging - nhgn som vet vilka ställen som är bra i sommarsverige, där det även finns par i vår älder?

• Anonym

Paradiseswings i Eskilstuna är rätt bra. De flesta är naturligtvis äldre än 28år, men så är det antagligen överallt.

• MickeN1973
    Anonym skrev 2010-05-16 00:42:31 följande:
    Paradiseswings i Eskilstuna är rätt bra. De flesta är naturligtvis äldre än 28år, men så är det antagligen överallt.
    Har dom så att man kan låsa fast rollartorn?
  • Anonym (....)
    Anonym (oxå sugna!) skrev 2010-05-15 22:13:50 följande:
    Hej! Har inte varit på ngn men jag och min man har samma fantasi (båda 28 år). Det finns ju Club Eden i Örebro men jag vet inte om det krävs medlemskap först där. Är oxå sugna på parkväll eller liknande - skulle väl först bara vilja bli iaktagna för att sen eller gången därpå interagera med ngt annat par eller tjej...även sugna på att testa dogging - nhgn som vet vilka ställen som är bra i sommarsverige, där det även finns par i vår älder?
    På Club Eden kan du ha en testkväll....du behöver alltså inte ha ett medlemskap.men vill ni sen fortsätta att gå dit så måste ni lösa medlemskap!'
    Vi är medlemmar där och tycker att det är riktigt trevligt.Hon 34 han 35.På eden har dom Parkvällar...då bara par är välkomna....sen kväll för alla då alla är välkomna!!
    Vi jobbade vår första kväll där i fredags :)

Ni kanske finns med på BC?
  • Anonym
    Anonym (Nyfikna) skrev 2010-05-14 20:17:46 följande:
    Jag och min kille fanstiserar om att besöka en swingerklubb. Vi är 27 (tjejen) o 31 (killen) år gamla. Finns det någon här på sidan som besökt en swingersklubb i Sverige eller utomlands? Är det bara äldre  mindre attraharande gubbar å tanter, eller finns det ofta par i vår ålder? Vi ser bra ut och har relativt vältränade kroppar. Hur går det till? Är man avklädd från början när man träffas? Hälsar man på varandra och presenterar sig för varandra eller hur går det till? Tacksamma för svar...
    Jag tycker inte ni skall besöka nån swingerklubb, för har ni den inställningen så kommer ni bara bli äcklade. Merparten är nämligen sådana som ni inte tycker är attraktiva och eftersom det verkar vara en grej för er så kommer ni tappa lusten helt. Det är ju inte heller bara svennar på sådana ställen och ni kommer få se mer än en ryamatta på ryggen.
  • Anonym (prövat)

Var några ggr. på Cupido i Gbg innan dom lade ner. Håller nästan med inlägg 7. Om det är viktigt för er med vältränade, attraktiva kroppar har ni nog inget på en parklubb att göra. Jag är inte ung (43) eller pinnsmal på nåt sätt, men kände mig faktiskt som en riktig babe när vi var där:) Fanns faktiskt ingen som jag på minsta vis hade kunnat tänka mig att ha sex med förutom min man.

• Meral

Hi,

I like this kind of sex but afraid that are these clubs secure enough ..... if in anyway they record any video or take photo then?  

• Anonym (Nyfikna på Eden)

Ni som jobbade på Eden, är ni kvar? Vi är lite nyfikna på er BC :)

• Hatuapar

Hej

Jag har varit på swingerklubb och det är ju alla sorters människor. Jag har träffat riktigt snygga par, men också de som inte attraherar mig.

Jag är väldigt kräsen, så för mig är det viktigt att man passar ihop, och har kul,trevligt och till och med skönt.

Mitt tips är, gå dit för att se om det passar. Ha inga större förväntningar, mer än att se på när andra har sex. Förhoppningsvis får Ni njuta också

• rossolito

Jag har varit på swingerklubb ett par gånger. Det är par i er ålder och uppåt. Man tvingas ju inte in i något utan man bjuder ju in dom man vill. Jag är singelkille och då bör ju man se rätt okej ut och hålla sig i trim då man inte kan åka snålskjuts på sin kvinnliga partner..

Ni kan ju besöka klubben och bestämma era "regler" innan. Ni behöver ju inte ha sex med någon annan/andra t ex i början. Rätt sociala människor som jag träffat vid mina besök. Lite mer öppna i snacket än vid en kräftskiva vid en radhuslänga...

• miralem

hej jag är 45 hon är 38  om ni vill vi kan treffas non gång  vi bor i köping

Svar på tråden Swingerklubb