• Cyberfru

H&M i Stockholm med bäst mammautbud/andra tips

Tjo! Jag tänkte kolla om det är någon som har koll på vilka H&M butiker i Stockholm som har bäst/störst utbud av mammakläder? Gärna inne i stan, eller i norra delarna av stockholm (bor i Kista).

Även andra tips på affärer med mammakläder tages tacksamt emot, vet att det finns massa trådar om det, men jag är lite lat :)

Ska in till stan på måndag så då tänkte jag passa på och kika runt lite samtidigt.

• Svar på tråden H&M i Stockholm med bäst mammautbud/andra tips
  • Lussekatten87

Stinsens köpcentrum och väsby centrum har mammakläder på H&M.

• Cyberfru

Ja stinsen har jag varit på och i Kista, men jag tyckte det var rätt klent utbud, speciellt på Stinsen. I Kista var det iofs länge sen jag var, då var det för tidigt för mammakläder, så jag ska ta en sväng till dit någon dag. Väsby är ju inte så långt bort heller, kanske ska kika dit också nått tag. Tack för tipsen! :)

• Anna Paulita

Den stora HM på Drottninggatan har en del och den mitt emot Åhlens, som visserligen också ligger på Drottninggatan delvis iallafall...

Jag vägrar bara vara mamma...
  • Cyberfru

Tack Anna! Då ska jag ta en titt där, det hade väl iofs varit ett av de självklara ställena att börja på :)

• spigg

H&M på Hamngatan mittemot Gallerian har ett stort utbud av mammakläder. Inne i Gallerian finns ju även Toshop, som har superfina mammakläder! Sen finns ju Proud (www.proud.se) på Karlavägen men jag har inte handlat där själv, men har vänner som gjort det. Vero Moda har ju också mammakläder, Mamalicous. Dem har jag dock bara själv sett i deras butik i Sickla, som nyss lagt ner. Men de borde ju finns även på andra Vero Moda!

• Cyberfru

Det ska enligt utsago finnas mammakläder på Vero Moda mittemot pub, så där ska jag kika. Dock så drar jag runt storlek 42-44-46 (och ännu större över brösten även som ogravid) så det är nog inte helt lätt att hitta ngt hur som helst. Men jag ska kolla runt lite iallafall, man vet aldrig :) Annars får jag leta på nätet, men jag skulle gärna vilja ha ngt innan helgen eftersom jag ska åka på födelsedagskryssning med familjen.

• Anna Paulita
    Cyberfru skrev 2010-05-16 21:54:12 följande:
    Det ska enligt utsago finnas mammakläder på Vero Moda mittemot pub, så där ska jag kika. Dock så drar jag runt storlek 42-44-46 (och ännu större över brösten även som ogravid) så det är nog inte helt lätt att hitta ngt hur som helst. Men jag ska kolla runt lite iallafall, man vet aldrig :) Annars får jag leta på nätet, men jag skulle gärna vilja ha ngt innan helgen eftersom jag ska åka på födelsedagskryssning med familjen.
    Ja, där finns mammakläder. Jag upplever deras mammakläder hyffsat rymmliga så du ska nog hitta något där. :D
    Jag vägrar bara vara mamma...
  • Cyberfru

Så nu har jag handlat, ett av H&M:en på drottninggatan hade ganska mkt, det på Hamngatan ännu mer. Vero Moda hade en del fint också, köpte ett par jeansknickers som faktiskt passar bra, de hade lite annat fint också så jag återvänder säkert :) Efter det var jag så slut så jag orkade aldrig med Top Shop eller fler andra butiker, men jag hinner säkert med fler svängar. Tack för tipsen! (Och fortsätt gärna fylla på i tråden med tips för framtida bruk:) )

Svar på tråden H&M i Stockholm med bäst mammautbud/andra tips