• Therese84

Vet någon va detta är för märke på stövlar och var dom säljs?

Det är ett par gummistövlar som är basketkäng inspirerande ser nästan ut som converse med snörning från början av vristen och hela vägen upp. står bara rek pris 249kr?
    Finns på bild på denna sidan
    gummistovlar-stovlar-dam-barn.citysidorna.se/

Har mailat dom men inte fått nått svar.

Vill bara ha !! :)
    Tacksam för hjälp.

• Svar på tråden Vet någon va detta är för märke på stövlar och var dom säljs?
  • Crazy Baby

Våra döttrar har sånna stövlar! De är tyvärr på deras förskola och jag kommer inte ihåg märket på dem, sorry!!

• Therese84

Åhhh kan du snälla om du orkar kolla det och skriva till mig när du vet ?? Har letat som en tok. Du minns inte var du köpt dom?

Tack på förhand!

• Crazy Baby

Jag köpte dem för säker två år sedan, försöker komma på från vilken e-butik! Självklart kan jag kolla på måndag!!

• Therese84

Tack är verkligen tacksam !

• buffen

vart hittade du dom?? dom var ju jättefina!!

• nadja84

Såldes på pippilotta för 1-2år sen men dom har väl gått i konkurs nu vad jag vet.

• Therese84

Ja visst är dom underbara !
    nadja84 vet du va det är för märke?

• Crazy Baby

jag tror faktiskt att jag köpte dem på pippilotta, men jag kan kolla märket på dem på måndag!

• nadja84

vet inte märke men googlade på converse gummistövlar nyss för att se om jag hittade.

• Therese84

Någon som vet vilket märke eller var dom säljs mer? Behöver dom i mindre stl ? {#lang_emotions_tongue_out}

• Venna

Jag beställde såna för något år sedan från Pippilotta men fick aldrig några och efter det har de gått i konkurs.

Jag hittade däremot på Skohuset (som jag tyckte var ännu finare faktiskt), men det var som sagt ca 2 år sedan och har tyvärr inte sett dem sedan dess. Det kanske går att maila eller ringa skohuset och höra om de kommer åter i lager?!

Har du provat att kolla på Tradera annars?

• Therese84
    Venna skrev 2010-05-14 23:21:35 följande:
    Jag beställde såna för något år sedan från Pippilotta men fick aldrig några och efter det har de gått i konkurs. Jag hittade däremot på Skohuset (som jag tyckte var ännu finare faktiskt), men det var som sagt ca 2 år sedan och har tyvärr inte sett dem sedan dess. Det kanske går att maila eller ringa skohuset och höra om de kommer åter i lager?! Har du provat att kolla på Tradera annars?
    Du minns inte va det var för märke?
    Hur såg dom ut på skohuset?

Tack för allas svar!!
  • Venna

Jag kollade just dotterns stövlar och jag kan inte hitta nåt märke eller namn någonstans tyvärr...

De ser nästan identiska ut som de i länken du har i din TS. Hade för mig att märket på sidan i din länk var i lite rött och grönt, men det är svårt att se på bilden. Dotterns stövlar är iallafall märket (det runda på skaftet) i vitt med bara lite svart i. Däremot är stövlarna inte riktigt lika blanka, och fanns bara i rött eller svart tror jag. Minns inte om det fanns blåa då, men det fanns iallafall inga rosa.

• Therese84

Okej Tack för hjälpen !!

• Therese84

Puff igen o igen

Vill så gärna ha !!

Svar på tråden Vet någon va detta är för märke på stövlar och var dom säljs?