• mucklis

Unga gravida som vill följas åt?

Hej!
    Jag är en tjej på 18 år och jag misstänkte att jag var gravid, testade imorse och sakta men säkert började ett andra streck på testet framträda. Det skulle vara jättekul om andra som sitter i min sits (är runt 17-25 och gravid) skulle skriva en rad lr två. =) sj är jag ganska nervös över det hela och känner att jag behöver snacka med andra som vet hur jag känner. =)

Hoppas på svar! =D
    Kramar
    //Madde

• Svar på tråden Unga gravida som vill följas åt?
  • ylvan

Om du bor i Stockholms området är du varmt välkommen att hänga där jag jobbar. Jag jobbar på Ungdomens hus Tuben i Farsta! Hos oss har vi verksamhet för unga föräldrar varje måndag. Här finns massor av föräldrar att prata med och fråga alla frågor som du har.
    Vi har en facebook sida om du vill kolla in lite mer om oss och vad som händer.
    Ylva

• Alexandrisss

Hej =D Grattis till beben!! Jag är en tjej på 18 år och bor i Gnesta. Fick bekräftat förra veckan att jag är gravid, ska vara i vecka 7 enligt barnmorskan så det är  rättså tidigt än. Skulle vara jätte kul att snacka så hör gärna av dej =)

• Attis91

Hej!
    Vad roligt, grattis :)
    Jag är en tjej på 18 år och testade jätte svagt positivt för 2 dagar sedan med teststickor från billiga-tester. Testade även idag med Clearblue Digital med Veckoindikator, är gravid i v4+1 :)
    Vore väldigt roligt att prata med någon som är med om samma sak! Jag bor i Eskilstuna.
    Mvh Natalie

• mucklis
    Attis91 skrev 2010-05-17 19:52:32 följande:
    Hej!Vad roligt, grattis :)Jag är en tjej på 18 år och testade jätte svagt positivt för 2 dagar sedan med teststickor från billiga-tester. Testade även idag med Clearblue Digital med Veckoindikator, är gravid i v4+1 :)Vore väldigt roligt att prata med någon som är med om samma sak! Jag bor i Eskilstuna.Mvh Natalie
    Hej! =) Grattis! testade också idag för att verkligen så så jag var gravid, de senaste testet var lite konstigt. (väldigt svagt streck och de gick bara till hälften haha) de blev starkt plus denna gången. ^^ Hur har du mått hittils då? Några symtom än? ^^
  • Attis91
    mucklis skrev 2010-05-17 20:49:51 följande:
    Hej! =) Grattis! testade också idag för att verkligen så så jag var gravid, de senaste testet var lite konstigt. (väldigt svagt streck och de gick bara till hälften haha) de blev starkt plus denna gången. ^^ Hur har du mått hittils då? Några symtom än? ^^
    Vad roligt! :D
    haha jag fattade inte förens nu att man inte fick någon mail om vad som händer härr på trådarna, så har inte sett att du skrivit ;)
    Ja jag har mått sjukt illa de senaste 3-4  veckorna! Ömma bröst, är dok inte tröttare än vanligt. Väldigt ont i nedre magen och kissnödig oftare :) Har du några symptom ännu? :)
Svar på tråden Unga gravida som vill följas åt?