Anonym skrev 2010-05-15 17:09:35 följande:
Det finns något som jag har för mig kallas för "stop and go metoden" - den går helt enkelt till som så att vi penetrationssex så slutar han när han känner att han är nära att komma - ni fortsätter att vara nära och smekas men du vidrör inte hans könsorgan. När han känner att "faran är över" så penetrerar han igen och när det börjar bli för skönt drar han ur och ni gör annat sexuellt fast utan att vidröra hans kön - sen håller man på så tills båda är nöjda - efter vad jag har förstått ska det öka uthålligheten och göra mannen mer "van" vid känslan av att vara inne i kvinnan.
Klockrent råd.
Han kan dessutom öva samma sak fast själv.
Annars finns det knep som läkare rekommenderar, nämligen svaga doser av antidepressiv medicin. Det används förutom som avsätts(depressioner) och till att fördröja mäns orgasm. En biverkning som en del utnyttjar på ett fiffigt sätt.
Annars kan man köra med smärtstillande salva som man tar på ollonet en stund tills det blir lite bedövat, sen tvättas det bort och ni kan börja sexa.
Jag skulle träna på stop and go, om jag var din snubbe eller hade samma problem.