• Linnic

Skötväska på Ullared?

Säljs det skötväskor på Ullared? Ska dit i juli (BF 13 aug).  

Är dem bra? Hur ser dem ut och vad kostar dem isf??
  • Svar på tråden Skötväska på Ullared?
  • Ängelii

Har funnits (finns ?) babyboom-skötväskor Gekås eget märke samt lite Brio-skötväskor. Svårt att säga exakt vad som finns när du åker dit. Ta en titt i Gekås-bloggen (Kolla via hemsidan, www.gekas.se)

• sarsparis

Finns skötväskor, de av märket babyboom är visst inte av någon vidare kvalitet, min vän har reklamerat 2 st då dragkedjan gått sönder varje gång, sista gången fick hon pengarna tillbaka.

• Linnic

okej men då vet jag. vad har ni för skötväska? Jag tycker väskorna är så tråkigt dyra. Ingen sida på nätet/eller ställe på stan med billiga väskor???

• Ängelii

Jag älskar väskor av alla slag så jag har en Gaia & Co, en skip hop Tote, en Ju Ju Be All, en skip hop duo delux och en teutonia (som dock är värdelös eftersom den inte har några fack alls) De flesta av väskorna har jag köpt via tradera.

• Ninniisen

Vi har köpt två olika skötväskor därifrån, från märket Babyboom och den sistnämnda har varit super men den första vi köpte gick i sönder efter 1-2 månader.
    Den rosa kostade 199:- och den svarta 149 om jag inte minns fel.

Vi ska dit i juni och jag hoppas att dom fortfarande har kvar BRIO för den fastnade jag för. Tror den kostade 229 eller 249:-

° ★ Izabelle 071004 ° ★ Felicia 090704 ° ★ Grynet 100823 ° ★
Svar på tråden Skötväska på Ullared?