• LinaåBullen

GUD jag kan inte sluta äta DAIM GLASS ...fler som älskar tt äta något spec? ;-)

Jag älskar daim glass just nu gud så gott det e .. ni vet en såndär rund burk man köper åååå kan sluka i mig en halv sån om dagen *skrattar*
    Vad älskar ni att äta nu när ni e gravid??

• Svar på tråden GUD jag kan inte sluta äta DAIM GLASS ...fler som älskar tt äta något spec? ;-)
  • alexis dennis

jag ÄLSKADE saltlakris,så salt att det brinner på läpparna!
    min man var dösugen på Mc Flurry

• Lillfrun

He he, jag äter vanliga dajm... Minst en om dagen, säkert jättenyttigt...

• LinaåBullen

Lillfrun Jo jag menar det .. super nyttigt hehe men men det får man jobba av sen när lilla bebisen e ute .. eller hur

• Mitzi

Nä vilket sammanträffande! Jag var jättesugen på dajmglass under förra graviditeten och tyvärr (ja jag måste säga tyvärr ) har det varit samma sak denhär gången! Varför hade man inte turen att bli snål på morötter, äpplen eller nåt annat nyttigt?!

• LinaåBullen

Mitzi Haha Ja varför ?

• Lillfrun

LinaåBullen, jo det blir att nöta barnvagnsdäck efter förlossningen.

• LinaåBullen

Lillfrun hehe japp ..

• frk t

messmör!! är bara i v 7 så det kommer säkert fler konstiga cravings o mkt mer onyttiga. men just nu MÅSTE jag ha messmörsmackor varje kväll!

• wellah

dammsugare (punschrullar) är jag galen i... :P men även blåbärssylt :P mums och hemmagjorda nougatmuffins med stort glas mjök till :P

• Sammet

Det är så roligt att läsa om allas måsten
    Jag är sugen på en speciell ost, som jag i värsta fall inte får tag i förrns på måndag...

Svar på tråden GUD jag kan inte sluta äta DAIM GLASS ...fler som älskar tt äta något spec? ;-)