Jag känner inget för min bebis, tycker mest han är jobbig =/
Jag kännermig så fruktansvärt hemsk. Jag känner inget speciellt alls för min son, tycker mest att han är jobbig.
Han är 6 veckor och när jag tänker efter så är jag så ledsen för att jag inte klarar av att ta till mig honom ordetligt. Jag tycker inte det alls är jobbigt att åka iväg utan honom några timmar, och tycker det är superskönt när vi är borta hos andra som gärna håller på att pyssla med honom.
Jag gör massa saker medvetet för att slippa mata honom, byta på honom osv, passar på att gå in i duschen eller åka till affären när jag ser på klockan att det börjar bli matdags så att sambon får ta & fixa det som behövs (jag ammar inte).
Jag har missat jättemycket med honom och det känns hemskt men samtidigt såorkar jag inte.
Han skriker mest hela dagarna och vägrar att somna om efter kl 6 på morgonen och jag är trött. Alla säger att man ska sova när barnet sover, men min lillkille sover ytterst sällan på dagarna om man inte är ute med vagnen eller åker bil. Somnar han i vagnen och jag tar med vagnen in så vaknar han direkt så fort den slutat röra på sig så då blir det igen sömn för mig heller.
Jag är ofta så trött på nätterna och när han skriker på dagarna så det blir att jag bara vill ta tag i honom hårt (har aldrig gjort det så klart!) så han blir tyst...
Fy vad jag är hemsk & hatar mig själv!