• Mama Africa

Ekerums Camping, Öland?

Någon som har bott på Ekerums Camping på Öland? Vad tyckte ni?

Jag har bokat en stuga där en vecka i juli och nu vill jag så klart veta allt... :)

• Svar på tråden Ekerums Camping, Öland?
  • linn1

Det bästa stället på hela Öland!! Har varit där varje sommar sedan -97.

• Mama Africa

Åh, vad roligt! Låter ju jättebra!!! Vi har hyrt stuga med dusch/wc, så är inte jätteberoende av servicehus etc, men hur är det där? Fräscht? Poolområdet?

Vad gör man på Öland med barn som är 5 och 7 år gamla? Vi ska förstås till djurparken, men fler aktiviteter?

Finns det någon butik på området med vettiga priser? Eller ska man försöka ta med sig så mycket mat etc som möjligt hemifrån?

• myran82

Vi tältade där förra året och deras tältplatser var väl inte de bästa, annars var campingen jättebra =)

Rolig minigolf, bra bad (pool & nära havet) och bra personal. Bra med duschar, toaletter osv =)

• Lejons

Vi har tältat där de senaste åren
    och det är en av de bättre campingarna för tältare med bord till varje tomt
    nära till service byggnaden och toaletter
    våra ungar trivs jättebra
    hoppas att ni får det bra!

• Siah

Poolen är jättemysig, varm och skön. Vi har varit där flera gånger och tycker att det är fräscht. I butiken finns det ett ganska stort utbud, men priserna ligger kanske lite högre. Ni kan handla i affären i Rälla som ni åker förbi strax innan ni svänger ned mot Ekerum, annars är det Borgholm som gäller. Vi tycker Ekerum är underbart, naturen, badet och de roliga lekplatserna är stora plus. Mina barn är i samma ålder som dina och alla längtar vi dit ibland.

Smiah

• Mama Africa

Åh, vad roligt att så många har så mycket gott att säga! Läääängtar till sommaren...

Svar på tråden Ekerums Camping, Öland?