• Snigelkotten

Angel (Thierry Mugler) - hur många sprayningar tar ni av denna parfym?

Ni som använder parfymen "Angel" från Thierry Mugler, hur många sprayningar tar ni av den per dag?

Alla hävdar att den är sååå stark, och att man bara ska ta typ en sprayning, men jag tycker inte den doftar nånting om jag inte sprayar mig typ 6 gånger.

Har jag fel på luktorganet eller?

• Svar på tråden Angel (Thierry Mugler) - hur många sprayningar tar ni av denna parfym?
  • M Hellin
    Snigelkotten skrev 2010-05-16 11:15:09 följande:
     Har jag fel på luktorganet eller?
    Ja.
  • Snigelkotten
    M Hellin skrev 2010-05-16 22:03:16 följande:
    Ja.
    Haha
  • Polly S

jag tycker thierry mugler har starka dofter överlag, som sitter länge.
    en spray på handled, stryk sen handlederna över doftpunkter, till exempel hals/öra.
    jag lovar, det luktar -men stinker inte.

• Snigelkotten

Du Fiona, har du provat Alien?

• Polly S
    Snigelkotten skrev 2010-05-16 22:11:15 följande:
    Du Fiona, har du provat Alien?
    bara luktat på i affär.
    du då?
  • M Hellin

Har du testat Queen by Queen Latifah?

• Snigelkotten
    Polly S skrev 2010-05-16 22:12:58 följande:
    bara luktat på i affär. du då?
    Nej, har aldrig luktat på den alls faktiskt. Är jäkligt nyfiken dock. Mycket ambra i den?
  • Snigelkotten
    M Hellin skrev 2010-05-16 22:15:22 följande:
    Har du testat Queen by Queen Latifah?
    Nej, har aldrig hört talas om den. Vad doftar den?
  • M Hellin
    Snigelkotten skrev 2010-05-16 22:16:06 följande:
    Nej, har aldrig hört talas om den. Vad doftar den?
    Påminner om Angel, men i mitt tycke bättre.
  • Snigelkotten
    M Hellin skrev 2010-05-16 22:20:55 följande:
    Påminner om Angel, men i mitt tycke bättre.
    Ok, låter lovande.
  • M Hellin
    Snigelkotten skrev 2010-05-16 22:23:35 följande:
    Ok, låter lovande.
    The top notes premiere with lightly sparkling citrus notes of Italian Bergamot and Mediterranean Mandarin wrapped in an intoxicating golden tequila inspired accord The heart of this scent brings together two sides of a woman: femininity and sexiness. Fresh bouquets of Baie Rose and Jasmine Noir blend with the rich warmth of Cognac and the exotic spice Moroccan Coriander. This heart truly imparts love. Base notes provide the soul of the scent with an unexpected but exciting combination of Indonesian Patchouli, Sandalwood and a touch of Vanilla Absolute. Tonka Absolute blends with Egyptian Incense and Sexy Musk to make the fragrance linger.
  • Snigelkotten

M Hellin -
    Citrus och blomdofter har jag svårt för, men dom försvinner å andra sidan rätt fort. Basnoterna är det man får fokusera på, och dom lät mumsiga. Tonkaböna... härligt ord.

• M Hellin
    Snigelkotten skrev 2010-05-16 22:29:42 följande:
    M Hellin - Citrus och blomdofter har jag svårt för, men dom försvinner å andra sidan rätt fort. Basnoterna är det man får fokusera på, och dom lät mumsiga. Tonkaböna... härligt ord.
    Den är härlig, men som med alla dofter så blir det inte bra om man överdoserar.

Jag hade sprayat på mig två duschar en morgon, innan 9, klockan 15:30 skulle jag hämta min chef på flyget, och han är inte känd för att vara känslig, men när han slår sig ner i bilen så ber han att få öppna rutan, och undrar om jag använt halva parfymflaskan, och jag själv satt där och undrade vad han menade, för själv kände jag ju inte parfymdoften längre efter över 6 timmar.
  • Snigelkotten

Haha, det låter som en parfym i min smak!

Svar på tråden Angel (Thierry Mugler) - hur många sprayningar tar ni av denna parfym?