förhållande kris
jag och min sambo har varit tillsammans i snart 4 år och vi har en son på snart 3år. vårt förhållande har funkat kanon bra med tillit närhet sex m.m ända till strax efter att vårt barn kommit till världen. jag var aldrig svartsjuk innan han kom. Då ca 2 veckor efter han kommit så mådde jag dåligt dvs trött gick ner mkt i vikt allmänt dåligt. då när jag skulle amma så kom en bekant in i rummet där jag och min sambo var, när jag väl ammade så stod min bekant och en annan och pratade då såg jag att min sambo tittade på min bekants bröst utan någon anledning och detta ledde till svartsjuka och mådde ännu sämre än innan. efter det så vart jag irriterad så fort min sambo la ögonen på någon annan tjej. dvs svartsjuka. Detta bidrog oxå till att min sambo vart irriterad och bråk uppstod. i dagens läge så har ja fortfarande lite svartsjuka kvar men det har minskat , och min sambo tittar ej på andra tjejer. är det fel av mig att ej tro på honom när han säger att han ej tittar när han går med mig och när han e ensam? jag själv har sårat min sambo med att skicka mess till andra killar och skickat bilder på mig via internet till andra. Så det har let oss till att vi ej har någon tillit för varann längre. Nästan varje gång vi bråkar så kommer man in på gammal historia som hänt förut, som vi aldrig lyckas komma ifrån. Det har förföljt oss ända sedan vi båda tappade tilliten för varann. Vi älskar varann jätte mkt fortfarande, vi har roligt tillsammans som en familj, vi tris med varann då vi väl inte bråkar, men eftersom bråken kommer tätt inpå varann så dominerar dem dåliga minnerna förre dem bra. Vi har haft det så här i nästan 3år. Det känns som att vi har glidit ifrån varann och att vi e mer som kompisar, vi har pratat och funderat på hur och vad vi ska göra för att komma närmare varann och få par känslan, men det blir att det rinner ut i sanden och allt e som det var innan vi började testa. vi vill men det går inte och ingen av oss vet varför, allt vi vill e att komma varann närmare på nytt och få upp tilliten igen.
vad e det som har hänt? :(