• Hugge47

Fönstertittar du på dina grannar?

Hur är det med din nyfikenhet? Brukar du kika in genom fönstren när du går förbi ett hus, eller kikar du in i lägenheten mittemot?
    Vad är ditt bästa fönstertittarminne? 
    Jag hade en favoritgranne tills dom flyttade, dom hade ofta sex i sitt vardagsrum som jag med lätthet kunde se rakt in i. {#lang_emotions_innocent}
    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fönstertittar du på dina grannar?
  • jfsebastian

Jag har faan aldrig bott så jag haft insyn i någon sexliv.
    Jäkla skit!

• Trollet Ludenben

Nej, jag har ingen insyn till mina grannar. Lägenhetsusen där jag bor är placerade så det är insynsfritt.

Älskade ungar
  • Papayia

Ja! Det är skitkul att fönstertitta. Har dock inte haft nån favvogranne. Ingen free view tyvärr
    Där vi bor nu har jag inget "skojigare" att se än en alkis som smygsuper på balkongen...

• Stårschan

Jag tittar alltid in genom fönster när jag är ute och promenerar. Det är svårt att låta bli. Hittills har jag dock inte fått syn på några nakenfisar.

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Echidna

Jag har heller aldrig bott så jag har haft insyn från min lägenhet i någons sexliv! Tycker gränsen går vid att stå utanför deras fönstret och kika in.{#lang_emotions_wink} Aldrig använt kikare heller.. Har jag missat något? *skrattar*

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.
  • redneck girl

klart man nyfiket kan kika om man passera där det går att se nått.nu bor ju vi inte så vi har någon som helst insyn i nått fönster till några andra.vilket kanske är en jäkla tur för oss själva;)

• Hugge47
    redneck girl skrev 2010-05-17 11:22:17 följande:
    klart man nyfiket kan kika om man passera där det går att se nått.nu bor ju vi inte så vi har någon som helst insyn i nått fönster till några andra.vilket kanske är en jäkla tur för oss själva;)
    Haha! Och synd för grannarna.
    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Gradin

Personligen så börjar jag bli galen på dessa fönster tittare!

Vårat hus är placerad i en kurva och med fönster åt alla håll och kanter, så fort det går förbi någon så börjar dom stirra in genom våra fönster och går sedan med huvudet vridet in mot huset tills dom tillslut har gått så långt att dom måste vända på sig för att forsätta att titta...

Denna gata är en väg ner till stan så de är ganska många som går där, men om man går förbi minst 2gånger dagligen i flera veckor MÅSTE man stirra in varenda gång man går förbi då?

Är säkert jätte löjligt men man blir lite frustrerad tillslut när detta har pågått i flera år!

• amorvincitomniia

haha fick reda på att tjejen under visst är gay för någon vecka sedan^^ vart påväg hem från affären på kvällen och då vart det tjejaction i köket.. där ser man!

• LillaTanten

Japp, jag kollar ofta på/in i folks fönster - men inte i förhoppning om att få syn på varken nakna människor eller sexuella aktiviteter!

In till mig är det svårt att se, jag bor en våning upp och har en bra bit till grannar på alla håll - tack och lov eftersom jag gärna nakenfisar mig i mitt hem =)

Svar på tråden Fönstertittar du på dina grannar?