• Mareldsbarn

behöver sälja av saker. tips på var jag kan hyra bord i Göteborg?

Loppmarknad eller något sådant är just vad jag söker. Har du själv sålt saker och hyrt ett bord då? Var fungerar det bra och var fungerar det mindre bra? Något jag bör tänka på? Tips mottages gärna för nu behöver  verkligen hela mitt förråd och hem rensas!

• Svar på tråden behöver sälja av saker. tips på var jag kan hyra bord i Göteborg?
  • Bluemint

Jag har ett par kompisar som har hyrt bord på Kommersen och de tyckte att det gick bra. De har sålt kläder, prylar, halva parfymflaskor, smycken osv. Man får tydligen vara beredd på att folk prutar på allt, även sånt som man bara vill ha en femma för {#lang_emotions_laughing}

Här är deras hemsida:
    http://www.kommersenloppmarknad.se/

• Smultron ett

jag undrar åxå

Jag är den som är den!
  • Mareldsbarn

ja jag har kikat på deras hemsida Bluemint! Kanske är något faktiskt. Ser inte att de tar provision så att hyra ett bord för 200-300 kr är ju inte alls farligt om man har mängder med saker att sälja. Hyrde dina vänner 1 bord eller flera? vet du det? Tack för tipset!

• Bluemint
    Mareldsbarn skrev 2010-05-18 19:03:20 följande:
    ja jag har kikat på deras hemsida Bluemint! Kanske är något faktiskt. Ser inte att de tar provision så att hyra ett bord för 200-300 kr är ju inte alls farligt om man har mängder med saker att sälja. Hyrde dina vänner 1 bord eller flera? vet du det? Tack för tipset!
    Vet inte säkert men jag tror att de hyrde ett bord bara. Vet inte hur stora borden är. En av tjejerna och hennes sambo hyr bord lite då och då när de vill bli av med grejer, så jag har fått uppfattningen av att de tycker det är ett helt okej ställe. Däremot så berättade de att sist de var där så blev de bestulna på ett par grejer. Snattare finns uppenbarligen överallt även när det rör sig om småpengar. Håll ögonen öppna antar jag {#lang_emotions_laughing}
  • Smultron ett

Hur gör man om man inte har någon bil? Det är mitt stora dilemma {#lang_emotions_yell}

Jag är den som är den!
  • Bluemint
    Smultron ett skrev 2010-05-19 12:09:22 följande:
    Hur gör man om man inte har någon bil? Det är mitt stora dilemma
    En av mina kompisar har packat ner grejer i en stor resväska på hjul och sen tagit vagnen =) Lite bökigt kanske, men funkar sålänge du inte ska sälja riktigt stora grejer.
  • bappe

vet någon var det finns något liknande i norra skåne, södra halland? just där man kan hyra bord och sälja??

• vackerkvinna

kan varmt rekommendera
    www.lossa.se
    gratis annonsering, man kan även öppna gratis butik om man har företag

• Säsongen har börjat

Hej alla glada loppisfantaster!

Jag är fullt medveten om att den här tråden är riktigt gammal men tänkte väcka den ändå.
    I helgen tänkte jag åka till Slottsskogen, är det flera som ska dit?www.bagageloppis.se/
    Vädret verkar ju bli helt lagom så hoppas på det bästa och många fina fynd och möten i sommar, kanske blir att t5a ett bord själv med, borde!
    Var det bra förra gången?

Alla tips/tankar om loppisar i Göteborgvill jag höra!

Svar på tråden behöver sälja av saker. tips på var jag kan hyra bord i Göteborg?