• mamma till 2

Göra vänner hemliga på Facebook

Ja, hur gör man sina vänner hemliga för andra (som ej är mina vänner) på FB? Vet att jag har sett på andras sidor, som jag ej varit vän med, att man inte kan se dess vänner. Någon som vet hur man ordnar detta? Har kollat igenom sekretessinställningar men hittar inget om detta.

Alva 7 år idag 22/1. Min tjej har blivit stor :)
  • Svar på tråden Göra vänner hemliga på Facebook
  • Impega

Det fixar du lätt på inställningar. Men det blir bara hemligt för folk du inte har på vänlistan.

• gottegrisen1978

Testa detta:

Välj konto (längst upp till höger) - Sekretessinställningar - Personliga uppgifter och inlägg - ändra till bara mina vänner

• Vill inte ha barn

TS, aldrig funderat på att söka efter svaret på Facebooks hjälpsidor???

• Impega
    Vill inte ha barn skrev 2010-05-19 14:36:17 följande:
    Varför då? Man kan ju få svar på typ allt här på FL.
  • mamma till 2
    Vill inte ha barn skrev 2010-05-19 14:36:17 följande:
    Varför då när hela FL är fullt av allvetare? Jag har letat som en tok efter hur man gör INNAN jag skrev denna fråga på FL, uppenbarligen fann jag inte det jag sökte.

Tack för alla svar, jag må vara trög i denna värme men hittar fan ändå inte.. Hehe...
    Så om det är någon som kan guida mig steg för steg (facebook för puckon ) hur jag gör mina vänner osynliga för mina ickevänner så tar jag tacksamt emot hjälp
  • mamma till 2
    gottegrisen1978 skrev 2010-05-18 10:57:32 följande:
    Testa detta: Välj konto (längst upp till höger) - Sekretessinställningar - Personliga uppgifter och inlägg - ändra till bara mina vänner
    Den inställningen har jag redan men mina vänner syns ändå för ickevänner :S
  • Sanna här

På sekretessinställningar - vänner,taggar och länkar-vänner  kan du ändra till om bara du ska se vännerna eller vilka som får se dom. Det är ny inställning och jag tror inte alla fått den än, men annars kommer den snart. Har du gamla inställningen kvar, har jag för mig du kan dölja vänner för ickevänner vid den lilla pennan som är ovan vänrutan.

• mamma till 2
    Sanna här skrev 2010-05-19 19:38:07 följande:
    På sekretessinställningar - vänner,taggar och länkar-vänner  kan du ändra till om bara du ska se vännerna eller vilka som får se dom. Det är ny inställning och jag tror inte alla fått den än, men annars kommer den snart. Har du gamla inställningen kvar, har jag för mig du kan dölja vänner för ickevänner vid den lilla pennan som är ovan vänrutan.
    Tack du dagens hjälpande ängel
Svar på tråden Göra vänner hemliga på Facebook