• Anonym (kinky)

Har du sniffat på trosor som inte varit din sambos/tjejs/fru?

Svara nu

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du sniffat på trosor som inte varit din sambos/tjejs/fru?
  • Anonym (Nasty)

Jepp.
    Exets bästa kompis trosor när vi var på semester med respektive.
    Exets mammas.
    En polares flickväns när jag sov över där och vaknade själv i huset på morgonen.

Alla tre helt fantastiska. Jag är nog lite nasty iallafall.

• Anonym

Det här verkar vara en riktig mansgrej. Jag har svårt att föreställa mig att någon tjej skulle gå igång på att lukta i herrunderkläder. Undrar varför det är så.

• Anonym (freaky?)

Är sådant "nasty" och "kinky" som Anonym och Anonym insinuerar? Nu skäms jag lite för mitt trossniffande...

• Anonym (Nasty)
    Anonym (freaky?) skrev 2010-05-17 23:22:33 följande:
    Är sådant "nasty" och "kinky" som Anonym och Anonym insinuerar? Nu skäms jag lite för mitt trossniffande...
    Sköts det snygg är det nog det mest harmlösa nasty och kinky man kan hålla på med.
    Sniffa på du!
  • Gung Ho
    Anonym skrev 2010-05-17 22:17:16 följande:
    Det här verkar vara en riktig mansgrej. Jag har svårt att föreställa mig att någon tjej skulle gå igång på att lukta i herrunderkläder. Undrar varför det är så.
    Haha, jag har för mig det finns en Rocky (eller annan serie) strip där han gör den jämförelsen, fast med lite mer tillskruvat språk...jag skrattade så jag ramlade av stolen..

NEJ, de talade om att 'tydligen' så brukade en del tjejer i Rio ta sig mellan benen och sedan nudda sig i halsen som parfym....Rocky jämförde sedan om killar skulle göra samma sak.. Eau de Pungsvett...{#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Har du sniffat på trosor som inte varit din sambos/tjejs/fru?