Anonym (Omskuren) skrev 2010-05-18 21:44:17 följande:
Blev omskuren vid 27 års ålder.Det gjorde inte on, men var lite ömt så länge stygnen satt i.Efter en vecka togs dom
bort.Nu uppstod ett nytt
dilemma.Stånd!Hela tiden. Ollonet som legat skyddat i 27 år låg plötsligt blottat och vid beröring-ribba.Kalsonger på, jeans, tajt, ribba.Kallinga, kostymbyxor, mindre tajta, ribba.Sen lugnade det sig efter ett tag, så ingen större skada skedd. Minns inte ur länge vi väntade med seex, men det ar för kort tid, det sprack upp lite där ett stygn höll på att läka (tror det var mindre än en vecka efter stygnen togs bort.Nåväl, knullförbud och sen läkte det fint.Jag tycker kuken är mycket snyggare nu, alltid ren och fräsch, aldrig flensost.Runka utan olja är skit, det går åt en del olja numera.... Knulla tar längre tid för att nå orgasm, men det är också en träningsfråga.Man måste vara mer fokuserad på att njuta själv och mindre på att vara en hänsynsfull älskare som inväntar flickvännen. Träna att känna igen tecknen på orgasm och spruta när du kan. Att knulla en timme är ingen konst. Konsten är att knulla i 5 minuter och komma.Ibland går det inte alls om man startat/stoppat för många ggr.Recension/summering:Bra grej om man har problem med trång förhud(vilket jag hade).Sex är helt bra om man tränar lite på det.Saknar inte min förhud alls.
Tack så jätte mycket för svaret, tack för de bra tipsen.
Varför jag ställde frågorna är för att min pojkvän har fått för trång förhud och ska opereras snart.
Några fler som kan berätta om sina upplevelser kring sin operation?