• Pajsarn

Rim till 40-årsfestinbjudan

Snälla alla duktiga rimmare där ute....
    Min sambo och hans bästa kompis har fyllt 40 och vi ska dra ihop en stor fest, skulle dock vilja göra en rolig inbjudan.
    Till saken hör att våra vänner helst skulle vilja ha en bröllopsinbjudan av oss istället men det blir inget bröllop i sommar heller....

• Svar på tråden Rim till 40-årsfestinbjudan
  • Bettiz

Ett litet förslag/en början kanske:

Dags att fira ett vackert par,
    som håller ihop i alla dar.
    I vått och torrt, i nöd och lust,
    de finns för varann, utan gnäll, utan pust.

• grodängel
    Bettiz skrev 2010-05-18 18:53:46 följande:
    Ett litet förslag/en början kanske:Dags att fira ett vackert par,som håller ihop i alla dar.I vått och torrt, i nöd och lust,de finns för varann, utan gnäll, utan pust.
    så alla kom nu man hur huse ta med hund gris och häst för det blir en redig fest.
  • Pajsarn
    grodängel skrev 2010-05-18 21:20:05 följande:
    så alla kom nu man hur huse ta med hund gris och häst för det blir en redig fest.
    ...sådär va?! Men tack ändå!
  • Pajsarn
    Bettiz skrev 2010-05-18 18:53:46 följande:
    Ett litet förslag/en början kanske:Dags att fira ett vackert par,som håller ihop i alla dar.I vått och torrt, i nöd och lust,de finns för varann, utan gnäll, utan pust.
    Hallå, vart tog du vägen???? Detta blir ju perfekt att skriva på första sidan och när man sedan viker upp kortet står det...............vaddå, hjälp mig snälla?!
  • Bettiz
    Pajsarn skrev 2010-05-18 21:45:08 följande:
    Hallå, vart tog du vägen???? Detta blir ju perfekt att skriva på första sidan och när man sedan viker upp kortet står det...............vaddå, hjälp mig snälla?!
    Har haft lite annat att stå i! Har du fått ihop nåt mer?
  • Bettiz

En fortsättning kanske:

Ni är alla hjärtligt välkomna, som ni nog förstår,
    att fira *namn* & *namn* som tillsammans fyllt 80 år!

• Pajsarn
    Bettiz skrev 2010-05-19 21:03:23 följande:
    En fortsättning kanske:Ni är alla hjärtligt välkomna, som ni nog förstår,att fira *namn* & *namn* som tillsammans fyllt 80 år!
    Tack snälla!!! Detta blir ju helt perfekt, tack för att du tog dig tid{#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Rim till 40-årsfestinbjudan