Knullträdet - har jag en könssjukdom???
Usch. Jag gjorde "knullträdet" (www.knulltradet.se) och fick som svar att jag haft sex med totalt omkring 650 personer vilket jag i sig inte såg som någon överraskning ( de tar mitt totala antal sexpartners x 8 x 12 eller nåt sånt ). Efteråt så kom det en text med fakta om olika könsjukdomar och olika symptom och visste började det klia i hela kroppen.
Jag är gift och har haft sex med en enda man de senaste 5 åren (dvs min man) men nu när jag gjorde testet så gick det upp för mig att jag inte testat mig för någon sjukdom sedan 1 år innan jag träffade honom.
Efter jag testade mig har jag haft sex med kanske 3-4 stycken (jag har haft sex med 9 män totalt) och nu oroar jag mig att jag skulle fått någon sjukdom av någon av dem. Använde kondom med de flesta utom den siste som jag hade ett någorlunda långvarit förhållande med precis innan jag träffade min verkliga drömprins (min man). Den mannen har förövrigt testat sig och fått negativa resultat minst 2 år efter min "vals" med honom (stötte på honom på gatan och han berättade att han fått njursten och han babblade och babblade om det och berättade även lite för invecklat om hur de trodde att han hade en könssjukdom först). Men det behöver inte betyda att jag inte är smittad av någonting väl???
Alltså jag har inga symptom men om jag tänker efter så sved det kanske lite när jag kissade förrförra veckan och visst fick jag en liten "bubbla" av ett inåtvuxet hårstrå när jag rakade mig sist (vilket jag iofs gör 2-3 ggr i veckan). Men förstår ni hur jag håller på? Det låter som om jag är en osäker 19-åring och inte en gift kvinna. Egentligen är det bara för mig att gå och testa mig, men det skulle kännas så dumt och konstigt att komma till (ja, vart går man nu när man är lååångt över 24 och ungdomsmottagningen är stängd för mig?) och säga att jag bara haft sex med en enda man på 5 år och vill ändå testa mig.
GAAAH jag ville bara skriva av mig lite. Förstår ni hur jag tänker? Barnsligt, jag vet men tanken finns där tack vare det där dumma testet!
Min fråga/tråd går alltså ut på att jag i min hjärna tror att jag eventuellt kan ha en könssjukdom utan symptom eller andra tecken på det trots att jag varit tillsammans med samma man i 5 år....