• Anonym (stora komplex)

Hur många cm mäter era överarmar? Frågar till er som är otränade!

Jag gick upp väldigt mycket under min gravidtet och det har tagit lång tid att gå ner dem men nu är jag snart i mål. Tyvärr har jag utvecklat ett stort komplex över mina feta överarmar (det är självklart inte muskler som gör dem så stora..).

Hur många cm har ni runt era överarmar? Och hur långa är ni/vad väger ni?

Jättekontig fråga jag vet men vill bara se om jag ska ha så stort komplex som jag faktiskt har.

• Svar på tråden Hur många cm mäter era överarmar? Frågar till er som är otränade!
  • Anonym (stora komplex)

Jag veeeeeeet att det är en superdum fråga men snälla.. Nån..?

• Damar

Just nu är jag gravid 7 mån, men har bara gått upp 7 kg sen jag blev gravid. I vanliga fall är jag 173 cm och väger 53 kg och 25 cm runt överarmen.  

• Anonym (anna)

27 cm runt överarmen.
    9 månader sedan förlossningen.
    168 cm, 59 kg.
    urk...

• Anonym (Jenny)

Jag har ett barn på två år. Jag är 162 cm lång och väger 54. Runt överarmen på största stället mäter jag 26 cm.

• Anonym

Jag har jättestora överarmar, skulle vilja operera dem. Har nog runt 30-32 cm runt om!! Riktigt illa, jag vet. Jag är 174 cm lång och väger 73 kg.

• Anonym

32 cm, 95 kg och 190 cm lång

• Anonym (Linda)

Jag la på mig 15 kilo för ett par år sen, DÅ hade jag stora överarmskomplex...

I dagsläget är jag faktiskt riktigt nöjd med armsen! Mäter 28 cm runt (nästintill dallerfritt), väger 60 kg o är 173 cm lång.

• Anonym (:/)

27 cm.. 166 cm & vägde 59 kg sist jag vägde mej. Inte en del jag är nöjd med :S har smal underkropp med smala ben så känns som att jag borde lyckas slimma ner armarna lite mer.

• Anonym (hm)

jag  e typ 178..födde för 5v sen och har 22kg kvar att gå ner....
    väger 126 modiga jävla skitkilon och mina överarmar mäter 38 jäkla cm!!!
    (hade när jag blev gravid, vägde då 105kg, överarmar på 33cm... visst det är en stor muskel MEN en del fett med.. var mullig sedan innan också som ni ser på vikten)....

så du ska inte ha komplex ts!!!!

• Anonym (poff)

Är 175 cm, väger 65 kg och måttet på mina överarmar ligger på ca 30 cm. Sista stället som det minskas något på när jag väl går ner i vikt :/.

Svar på tråden Hur många cm mäter era överarmar? Frågar till er som är otränade!