Var köper man en bambuvägg?
Hej!
Jag funderar på att sätta upp en bambuvägg på balkongen som ska täcka det fula balkongräcket. Vet någon här var man kan köpa sådana?
Tack för svar
/Tomeiro
Hej!
Jag funderar på att sätta upp en bambuvägg på balkongen som ska täcka det fula balkongräcket. Vet någon här var man kan köpa sådana?
Tack för svar
/Tomeiro
Om du menar sån som så att säga sitter ihop i en rulle man rullar ut så tror jag det går att köpa på tex Plantagen och liknande.
Är också ute efter en sån! Men hittar ingen när jag söker på plantagens hemsida :/ Någon som köpt någon sån i år?
Vill också ha! Är ute efter bambu-"staket" till min balkong. Verkar dock inte som att så många visste vart de finns att köpa.. Har kollat runt lite på nätet, men jag kanske inte är så duktig på att leta, för jag hittade inte vad jag var ute efter.
Har haft babbuvägg i säkert tre år, funkar ypperligt som insynsskydd.
Enda stället jag har hittat det på har varit växtriket, kostar typ 150 spänn. Är man smart så oljar man in den med träolja då blir den tätare, glansig och bleknar inte ![]()
Hej ser att ni är på jakt efter bambu vägg.Det finns på Rusta att köpa för a 299kr. 150x170 tror jag måttet är.
Ha en skööön sommar och lycka till .
ups, var visst ute sent!