• Anonym

Kan man klä en pojke i strumpbyxor/tights?

Min son på 15 månader fick ett par hängsleshorts från en bekant i USA i doppresent. De är i passande storlek nu, men det är ju för kallt för bara shorts så min fråga är om jag kan klä honom i shortsen med vita strumpbyxor eller tights under?

• Svar på tråden Kan man klä en pojke i strumpbyxor/tights?
  • Anonym

herregud... ja, självklart!

• Anonym

Ja visst kan en kille ha tights under, men jag skulle nog hellre välja svart eller blå. Vitt blir lite tjejigt.

• Anonym

Jag skulle nog tycka att det skulle se konstigt ut på en pojke, på en flicka hade det gått bra.
     Annars är ju strumpbyxor jättebra åt små pojkar, under byxor. Då tappar de inte sockarna.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-05-19 09:21:05 följande:
    Ja visst kan en kille ha tights under, men jag skulle nog hellre välja svart eller blå. Vitt blir lite tjejigt.
    *facepalm*
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-19 09:21:23 följande:
    Jag skulle nog tycka att det skulle se konstigt ut på en pojke, på en flicka hade det gått bra.  Annars är ju strumpbyxor jättebra åt små pojkar, under byxor. Då tappar de inte sockarna.
    ??!?
  • Vintersjäl

Givetvis!
    Min son har många gånger haft strumpbyxor (enbart) sedan han var nyfödd, nu är han 2 år och har det fortfarande ibland. Oerhört praktiskt och sött!

Svar på tråden Kan man klä en pojke i strumpbyxor/tights?