Hjälp med att utforma mitt personliga brev.
Som rubriken lyder så skulle jag behöva hjälp med att utforma och lägga upp mitt personliga brev lite bättre, som det ser ut nu är det jätte dåligt. mitt CV sak vara riktat till Willy:s ochjag har inte så stor erfaranhet i den branchen
Jag tror att min personlighet skulle vara en tillgång för er. Jag har väldigt lätt för att lära mig nya saker och tycker om nya utmaningar! och jag är en väldigt flexibel person.
När jag ger mig in i något så lämnar jag aldrig något halvfärdigt, jag är hängiven och får saker och ting gjort.
Vad jag kan om livsmedel är vad jag lärde mig när jag gick på hotell & restaurang linjen.
Jag har jobbat inom detaljhandel på El-giganten så jag har en del kunskap om service! Jag var då en självgående säljare i butik. Jag fick mycket beröm av mitt bemötande av kunder samt servicen jag gav dem. Som person är jag lättsam, positiv och väldigt trygg i mig själv som person. Jag är en väldigt social kille som älskar att skratta och prata. Jag skulle absolut kunna se mig själv arbeta hos er.
Något som även tilltalar mig är kontakten man får med andra människor, i det här fallet kunder. Att få hjälpa, ge råd och ge kunderna den service de förtjänar!
Jag är en lugn och ambitiös person som tycker om att jobba hårt och noggrant. Jag bor i nn. Den gymnasiala utbildningen jag gick var barn och fritid och läste den utb. i nn med inriktningen Pedagogik där vi lär oss mycket om hur människors socio-emotionella och intellektuella liv fungerar.
På min fritid tycker jag om att styrketräna, springa, håller även på med thai-boxning. Allt detta gör jag för att hålla mig i form. Jag lyssnar mycket på musik tycker även mycket om att läsa böcker jag lär mig något av.