• Engla1983

Var hittar jag höga trosor som håller in magen efter förlossningen??

Något jag verkligen saknade på bb när man var nyförlöst var ett par trosor som höll in degmagen! Väntar nu syskon till dottern (v.34) och undrar om någon  har tips på bra trosor??
    Skulle även vilja hitta en bra amnings bh, har ca 90B nu som gravid och hittar INGEN bh som sitter bra. Please tips!!

• Svar på tråden Var hittar jag höga trosor som håller in magen efter förlossningen??
  • Lilltösa

Lindex och Twilfit har med inbygda gördlar typ....
    Jag gjorde kejsarsnitt för en månad sedan och kör med de här trosorna nu, tycker de håller in bra.

• Engla1983

Tack! Ska absolut kolla där!

• Dellann00

Köp en belly bandit. Är en gördel, inte en trosa, men är meningen att man ska ha just efter förlossning/snitt. Säljs i butik i min stad men kolla även online.

• SF 76

Lindex har en sjö av olika sorters gördlar och trosor med hög midja som håller in både mage och bilringar. Har själv använt en megahög trosa i märket "Shaping Shirley - Figure fixers by Lindex" som heter "Pick me up-panties" som är super! Finns i vitt, hud och svart och det förmånliga priset (199 gjorde att jag precis efter förlossningen började med en stor storlek och sedan successivt minskade både midjemått och storlek i gördel. Blev som en kick varje gång man köpte en storlek mindre. Jag använde även den i minsta storleken under finkläder eller tajta tröjor när jag ville vara extra fin inför en utekväll eller fest, när man var nere på matchvikt igen!  

Svar på tråden Var hittar jag höga trosor som håller in magen efter förlossningen??