• Anonym

Vad kostar vatten?

hej, dum fråga kanske men då vi bor i en hyresrätt där vi endast betalar elen och inget vatten så måste jag iallfall fråga.

Vi ska på visning nu på vår drömlägenhet, det är ett radhus, fyra rum, trädgård och helt perfekt. Lite dyr, men det är värt det.
    Vatten och el betalas separat, kan tänka mig att elen går på lite mer, då det är tvättmaskin och torktumlare samt ett rum mer än vad vi har nu.

Men hur mycket kan vatten kosta? Vi är två vuxna, en femåring och en bäbis. Sen får man tänka på tvättmaskin och ev diskmaskin men det senare ska vi vänta med då vi ändå har klarat oss utan i fem år. Såå..hur mycket ungefär kan man tänka sig att det landar på?

• Svar på tråden Vad kostar vatten?
  • larangirl

vi är två vuxna och gör av med vatten för ca 300 månad :) så 3600 men då ingår ju fasta avgifter med :)

• larangirl

glömde : tvättar 3-4 maskiner i veckan,nytt avlopp,nya rör o ny tvättmaskin,billigt tycker jag :)

• Anonym

Åå tack för ditt svar! Då blir det inte så farligt då, ny som jag är på detta så trodde jag att det skulle vara mer, kanske en 1000 kr i månaden eller så..:D

• larangirl

så lite så,sen kanske de varierar lite grann med två barn,kanske 1 hundring till? ;)

Svar på tråden Vad kostar vatten?