Fittälskare
En helt onödig tråd att starta egentligen....vill bara säga att det finaste som finns är en fitta.....kan se smeka slicka min frus hur länge som helst...om gud finns så måste hans största underverk varit när han skapade fittan
En helt onödig tråd att starta egentligen....vill bara säga att det finaste som finns är en fitta.....kan se smeka slicka min frus hur länge som helst...om gud finns så måste hans största underverk varit när han skapade fittan
haha
Ja, om gud finns så hade han/hon sannerligen riktigt god inspiration när fittan skapades. Så vacker att se på, så härlig att smaka och lukta på, så underbar att känna på och känna i …
Tack TS!!
Ts Tack så mycket!!!
kan inte hålla med faktiskt. tycker de ser ut som två tradiga rostbiffar
Orakat = osexigt
Då antar jag att en rakad är sexig. Jag finner dock inte konstanta svampinfektioner sexigt heller, så jag håller mig hellre frisk och osexig
Ahh, önskar att min kille också älskade fitta.
Men om det luktar lite illa så kan man väll säga att hon ska tvätta av hönan lite ,,ligga och mysa lite med tungan är ju underbart ju ,man kan hålla på i flera timmar om det skulle vara så
Är väl inget sexigt med en lortig illaluktande kuk heller va? En ren och normal fitta är ju det bästa som finns, med eller utan hår. Håller med Princ. man kan ägna timmar (om man får) md den.