• Anonym (fittor!)

Fittälskare

En helt onödig tråd att starta egentligen....vill bara säga att det finaste som finns är en fitta.....kan se smeka slicka min frus hur länge som helst...om gud finns så måste hans största underverk varit när han skapade fittan

• Svar på tråden Fittälskare
  • gaud

Ja, om gud finns så hade han/hon sannerligen riktigt god inspiration när fittan skapades. Så vacker att se på, så härlig att smaka och lukta på, så underbar att känna på och känna i …

• Princ
    gaud skrev 2010-05-20 20:47:28 följande:
    Ja, om gud finns så hade han/hon sannerligen riktigt god inspiration när fittan skapades. Så vacker att se på, så härlig att smaka och lukta på, så underbar att känna på och känna i …
    Ja det måste vara det åttonde underverket
  • Anonym
    Anonym (fittor!) skrev 2010-05-20 19:31:27 följande:
    En helt onödig tråd att starta egentligen....vill bara säga att det finaste som finns är en fitta.....kan se smeka slicka min frus hur länge som helst...om gud finns så måste hans största underverk varit när han skapade fittan
    Hmmmm
    Om Gud ha funnits,och om fittan är hans största underverk, då hade han själv knullat fittan,först-

Då skulle i så fall, fittan ser ut ,kändes och luktade annalunda, eftersom Gud,hade använt den.
  • Princ
    Anonym skrev 2010-05-20 23:00:20 följande:
    HmmmmOm Gud ha funnits,och om fittan är hans största underverk, då hade han själv knullat fittan,först-Då skulle i så fall, fittan ser ut ,kändes och luktade annalunda, eftersom Gud,hade använt den.
    hmm tänkte inte på det ,men då skulle ju han och jag vara buksvågrar
  • Gung Ho
    Anonym skrev 2010-05-20 23:00:20 följande:
    HmmmmOm Gud ha funnits,och om fittan är hans största underverk, då hade han själv knullat fittan,först-Då skulle i så fall, fittan ser ut ,kändes och luktade annalunda, eftersom Gud,hade använt den.
    Kanske ngt för Gudasänd att starta en tråd om...{#lang_emotions_laughing}
  • Anonym (Fitta :))

Tack TS!!
    Ts Tack så mycket!!!

• Anonym (hehe)

kan inte hålla med faktiskt. tycker de ser ut som två tradiga rostbiffar

• Gung Ho
    Anonym (hehe) skrev 2010-05-20 23:08:19 följande:
    kan inte hålla med faktiskt. tycker de ser ut som två tradiga rostbiffar
    Rostbiff som är så gott...
  • Anonym (hehe)
    Add3 skrev 2010-05-20 23:11:54 följande:
    Rostbiff som är så gott...
    hehe de må hända men råa hängande rostbiffar e inte så tilltalande.. men men bara min åsikt hehe
  • Anonym
    En fitta ser inte alls vacker ut, hängande kött, röda och blecka,vissa har stor hål.
    vissa kvinnor tvättar eller rakar inte sig alls där nere.då luktar jätte stark urin,
    men visst, om en man är kåt,då ser,eller märker han inget,
    efter att han ha fått utlösning,då märker han vad det var.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-21 06:35:12 följande:
    En fitta ser inte alls vacker ut, hängande kött, röda och blecka,vissa har stor hål.vissa kvinnor tvättar eller rakar inte sig alls där nere.då luktar jätte stark urin,men visst, om en man är kåt,då ser,eller märker han inget,efter att han ha fått utlösning,då märker han vad det var.
    Oj, inte vacker, köttigt, luktar illa, orakat, ja det va inga smickrande ord till kvinnan.
  • Anonym

Orakat = osexigt
    Då antar jag att en rakad är sexig. Jag finner dock inte konstanta svampinfektioner sexigt heller, så jag håller mig hellre frisk och osexig {#lang_emotions_undecided}

• gaud
    En fitta ser inte alls vacker ut, hängande kött, röda och blecka,vissa har stor hål. vissa kvinnor tvättar eller rakar inte sig alls där nere.då luktar jätte stark urin, men visst, om en man är kåt,då ser,eller märker han inget, efter att han ha fått utlösning,då märker han vad det var.
    Struntprat, jag har aldrig ändrat uppfattning i denna fråga efter att ha fått utlösning. Rena trollinlägget.
  • Anonym

Ahh, önskar att min kille också älskade fitta.

• Princ

Men om det luktar lite illa så kan man väll säga att hon ska tvätta av hönan lite ,,ligga och mysa lite med tungan är ju underbart ju ,man kan hålla på i flera timmar om det skulle vara så

• Jimmie

Är väl inget sexigt med en lortig illaluktande kuk heller va? En ren och normal fitta är ju det bästa som finns, med eller utan hår. Håller med Princ. man kan ägna timmar (om man får) md den.

• Gung Ho
    En fitta ser inte alls vacker ut, hängande kött, röda och blecka,vissa har stor hål.vissa kvinnor tvättar eller rakar inte sig alls där nere.då luktar jätte stark urin,men visst, om en man är kåt,då ser,eller märker han inget,efter att han ha fått utlösning,då märker han vad det var.
    Du får helt enkelt sluta ragga på husvagnskampingen...
  • engdahl
    Amen to that!
    {#lang_emotions_smile}
  • Jojo74
    Add3 skrev 2010-05-22 00:39:19 följande:
    Du får helt enkelt sluta ragga på husvagnskampingen...
    Haha!!! :D
Svar på tråden Fittälskare