mår skit över mina breda axlar
Jag mår så dåligt över mina breda axlar. Tycker det ser förjävligt ut då jag har mycket bredare axlar än höfter, och till på köpet rätt små bröst (B-kupa). Eftersom axlarna är så breda så ser brösten ännu mindre ut, jag ser helt platt ut. Skulle nog se rätt ok ut med större bröst, precis som att brösten skulle se mer ok ut om axlarna inte var så breda...
Försöker klä mig för att kompensera och det funkar hyfsat, men nu är det sommar = små linnen, bikini m.m. då man inte kan dölja de breda axlarna
Dessutom ser jag hemsk ut naken pga detta. Har i övrigt ganska fina former, vältränade ben o rumpa, smal midja och lagom breda höfter, så detta med axlarna förstör jättemycket.
Ville nog helst skriva av mig men är det nån med liknande problem eller som kan muntra upp mig lite är det välkommet!
PS: vill gärna ha exempel på snygga kvinnor med breda axlar, kändisar osv som jag kan kika på och känna mig lite bättre... (helst då utan stora bröst eftersom jag vet att breda axlar med stora bröst blir ok men jag har ju små... vill ha något att jämföra mig med liksom)