Bra och snygg förvaring av DVD-filmer
Nu är jag trött på att aldrig ha filmerna inom räckhåll utan är ute efter en snygg förvaring av dem som är praktisk. Just nu ligger de i kartonger
Hur har ni löst ert I-landsproblem?
Nu är jag trött på att aldrig ha filmerna inom räckhåll utan är ute efter en snygg förvaring av dem som är praktisk. Just nu ligger de i kartonger
Hur har ni löst ert I-landsproblem?
man köper en cd case för sisådär 100 filmer å så sätter man in alla i den och slänger fodralen. När den är full köper man ännu en till
Jag har ca. 200 DVDer som inte får plats i vårt nya boende. Inte ens hyllor har jag plats med! Eller plats och plats, jag har prioriterat bort DVDhyllorna vi hade innan.
Jag hittade superläcka "cases" på Clas Ohlson!! Det är en av deras nyheter!
149kr för en låda i imitativsskinn, svart, med lock där man har som ett litet arkiv inuti med plastfickor som liksom hänger som i ett arkivskåp och så finns det ett nr. för varje ficka! Supersmart! 150 st. filmer får plats i en. Så jag köpte två och har nu plats för 100 DVDs till!
Jag satte mig direkt och ordnade alla filmer i alfabetiskt ordning (tog sin lilla tid!) och ska nu plocka ner alla. Jag tog mig tid att skriva ner alla i ett word dokument också så man har en snabb överblick om någon vill låna en film eller undrar om man har just den.. ibland kommer man inte själv ihåg.
Men gå in och sök på Clas Ohlson efter CD/DVDförvaring så ska du finna denna snygga låda! Prisvärd och absolut snygg att ha framme eller lätt att ställa undan.
Våra Disneyfilmer får dock vara i sina fodral då de kommer bli aktuella snart. De har jag en liten låda i mediamöbeln till.
Men vad gjorde du av alla fodral? Slängde dem?
Man köper en byrå och lägger alla filmerna i lådorna så man slipper se dem och damma dem!
vi har köpt ikeas benno (om jag minns rätt) och sedan har v gjort en dvdvägg
Aa helst vill jag ju inte ha dem framme, tycker det blir o se så rörigt ut, antingen nån byrå om man får plats med det eller göra som de andra sa, stoppa dem utan fodral nånstans
Har dock 2 tvbänkar, en fetstor byrå fast med vinställ istället för lådor/skåp. Vill ju samtidigt inte göra mig av med detta... fina grejer!
du kan ju annars göra som vi, skaffa en hårddisk och lägg över alla filmer på den och koppla in på tvn, då har du full koll på alla dina filmer och slipper ha dom framme alls
En vän till mig hade en förvaringslåda på hjul under soffan sin som han drog ut varje gång det blev filmdags. Då har man dem nära tillhands när man behöver men det finns inte ett spår av dess existens
Vi ska ha 4st av dessa på väggen:
http://lindholms.se/produktbilder/elsa_vaggvitrin