• Anonym (cowboy)

Kåt på hästryggen?

En sak har jag länge undrat över – är det sexuellt upphetsande och stimulerande att rida till häst för er kvinnor? Jag känner ju till kvinnor som gnider sig till orgasm mot kuddar och andra föremål och har funderat över om rörelserna på hästen känns sexuellt när ni rider?

Detta är en seriös fråga och jag är ärligt nyfiken. Är det lätt att bli kåt på hästryggen, ni kvinnor som rider? Gnids musen (klittan) på ett sånt sätt mot sadeln att ni blir kåta? Plus det där också med kroppskontakten mot hästen som kanske kan kännas sensuellt och erotiskt på något sätt pga kroppsvärme etc.
    Har någon av er exempelvis fått orgasm på hästryggen eller i alla fall blivit ordentligt uppkåtade?
  • Svar på tråden Kåt på hästryggen?
  • Anonym (NEJ)

Absolut inte.
    Det ända som har hänt är väl att klittan slått emot och blivit styv men ingen annat. Men det är väl samma för er om tex kalsongerna eller byxorna skaver till.
    Aldrig någonsin kåt och jag har ridit sedam jag var lite fram till för ett par år sedan.

Det finns inget upphetsande med hästar.

ÄLskar dom son om dom vore mina barn. Inget annat.

• Koloraturell

Nej, det har aldrig hänt och såvitt jag vet har det inte hänt någon annan jag ridit tillsammans med heller.

Och skulle man ni vilja bli kåt på hästryggen är det ju självfallet barbacka som gäller.

• Anonym

nej det är inte det minsta upphetsande att rida på en häst. Men däremot mysigt på andra sätt. men nej inget sexuellt alls.

• Anonym (osäker ryttare)

Man kan ha föreställningar om det innan man provat.  Undrar om jag inte läst något i typ en roman med sådana antydningar.

Väl på hästen är i allafall jag jag fullt upptagen med att försöka att få hästen att förstå vad jag vill att den ska göra, var jag har de andra hästarna omkring mig och vilka kommandon ridläraren skriker.  Ute lyssnar jag efter bilar på vägen eller är helt koncentrerad på stigen vi rider på,  lutningar osv. 

Nej är svaret på TS´fråga!

• Jojo74

Vi gnider oss inte mot sadeln när vi rider....målet är att sitta stilla. Inte att hoppa i sadeln eller gnida sig mot den.
    Att rida häst går inte på något sätt att jämföra med att rida kille. Finns inga gemensamma känslor.

Djur är djur och det finns inget upphetsande med det om man inte är så sjuk att man är lagd åt det hållet.

Sorry...men här fick du inget att runka till!

• Anonym (NEJ)
    MickeN1973 skrev 2010-05-22 10:08:23 följande:
    Oftast har ryttarinnor trånga fittor
    Jaså, då är inte jag med i den kategorien då.
    Min fitta är inte trång alls ( tyvär) och jag ha ridigt i hela mitt liv.( fram till ca 1-1 1/2år sedan. Och min fitta har då aldrig varit trång.
  • Jojo74
    Anonym (NEJ) skrev 2010-05-22 16:28:52 följande:
    Jaså, då är inte jag med i den kategorien då.Min fitta är inte trång alls ( tyvär) och jag ha ridigt i hela mitt liv.( fram till ca 1-1 1/2år sedan. Och min fitta har då aldrig varit trång.
    Vi tränar ju bäckenmuskulaturen när vi rider. Det betyder inte att vi är trånga utan att vi kan knipa när det behövs! Vilket kan upplevas som trångt och skönt;)
  • Snatte

Måste fälla in en kommentar i denn gamla tråd.

Jag var tillsammans med en tjej i mina tonårsdagar. När vi var ute på en ridtur, så sa hon att hon skulle göra en sak. När vi red runt i skogan börja hon "gunga" med i sadeln. Hon blev ivrigare, och gnugga loss snabbare. Dock inte länge i hästridningens takt typ. Och ja, hon fick orgasm, och det var ganska kvickt.
    Men det kunda hon få på annat vis om hon gnugga sig, så det var nog inte själva ridningen/hästens förtjänst.

Men ack, de va häftigt att få vara närvarande :)    

• Anonym (Bra)

Tjejer har det varit eller är det en bra erfarenhet att ha ridit på en häst? Har ni märkt någon skillnad när det kommer till självförtroende? ta ansvar?

• Anonym (Bra)

Tjejer har det varit eller är det en bra erfarenhet att ha ridit på en häst? Har ni märkt någon skillnad när det kommer till självförtroende? ta ansvar?

• Anonym (Milton)

Såklart att tjejer rider/gnuggar sig till orgssm på hästryggen. Något annat är bara dumt att tro

• Rambo69

Jag vet bara att tjejer blir kåta när dom rider mig Flört

• Anonym (Sanna)
    Anonym (Milton) skrev 2017-07-22 23:39:02 följande:

Såklart att tjejer rider/gnuggar sig till orgssm på hästryggen. Något annat är bara dumt att tro

In your dreams...

Man har annat att tänka på när man sitter i sadeln, tro mig. Sex är det sista jag tänker på då.
  • Anonym (Oskar)
    Anonym (Sanna) skrev 2017-07-23 15:39:36 följande:

In your dreams...

Man har annat att tänka på när man sitter i sadeln, tro mig. Sex är det sista jag tänker på då.

Men det tror jag är individuellt. Jag dejtade en tjej i våras som red mycket. Hon hävdade bestämt att hon fick orgasm med jämna mellanrum i sadeln.
  • Anonym (Milton)
    Anonym (Oskar) skrev 2017-07-23 16:51:00 följande:

Men det tror jag är individuellt. Jag dejtade en tjej i våras som red mycket. Hon hävdade bestämt att hon fick orgasm med jämna mellanrum i sadeln.

Det tror jag är vanligt med!
Svar på tråden Kåt på hästryggen?