• Anonym

Känner mig bakfull utan att ha druckit alkohol..

Jag vaknade idag med världens huvudvärk och illamående.. Jag ligger i sängen och kan inte röra mig för jag tror jag kommer kräka då. Jag har druckit mycket vatten och de borde inte vara de.. vet någon vad de kan va? Mår skit dåligt..:( Och jag har inte druckit en droppa alkohol igår :)

• Svar på tråden Känner mig bakfull utan att ha druckit alkohol..
  • Anonym

Har du druckit mycket alkohol på sistonde? Alltså före igår?

• Maria A Koberg

Jag har varit bakfull många gånger utan att ha druckit alkohol. Det kan ha varit typ om jag vart vaken halva natten eller ätit mycket socker på kvällen eller såna saker.

Du kanske håller på att bli sjuk eller så har du helt enkelt obalans i kroppen av nån anledning.

• Anonym

Jag dricker aldrig alkohol längre, det var några månader sen sist =) svar till #2

• Anonym
    benedikten skrev 2010-05-22 10:25:22 följande:
    Gravid?
    får man såna känningar av graviditet?
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-22 10:28:45 följande:
    får man såna känningar av graviditet?
    Jag gjorde det i v.8. Trodde jag skulle slippa illamående men så vaknade jag helt oförbered med huvudvärk och illamående. Det höll i sig varje morgon i två veckor. ta ett grav test.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-22 10:33:16 följande:
    Jag gjorde det i v.8. Trodde jag skulle slippa illamående men så vaknade jag helt oförbered med huvudvärk och illamående. Det höll i sig varje morgon i två veckor. ta ett grav test.
    Jaha.. vad märkligt att man får huvudvärk också. Jag ska ha mens på tisdag men kanske kan testa nu ändå, vet ingenting om sådant..
  • knäppisen

Trött o vätskebrist ?

Svar på tråden Känner mig bakfull utan att ha druckit alkohol..