• Anonym (förvirrad)

förvirringen är total!!!!

Hej, för en vecka sen hade jag sex med en tjej o det var helt underbart!!!!!  saken är den att jag har aldrig har haft det, har levt som hetro o har 2 barn (är nu singel).
    är rätt så sviken o sårad av karlar o har sagt på skoj att nu ska jag hitta en "fru"
    men den här tjejen fick mig att känna nåt jag aldrig kännt förrut!!!!!  ska väll tilllägga att det var på fyllan o hon är "straight"..... vi är väldigt bra kompisar o är fortfarande.. vill inte förlora våran vänskap, men lite småkär är jag nog =)
    det jag undrar är, är det vanligt att man "byter sida"?? eller är jag bi? känner mig lite förvirrad... ska jag utforska den här sidan av mig??   Har aldrig haft några fördommar, utan tycker att folk får leva som dom vill =)
    finns det nån annan som har varit med om det här??

• Svar på tråden förvirringen är total!!!!
  • Anonym (ett bi här)

ingen kan ju svara på om du e bi lr ej, bara du själv, men känner du att de känns rätt e de ju bara fortsätta o undersöka med tjejer, märker du då att de inte alls e din grej e de ju inget fel.
    de e ju lätt hänt på fyllan man hoppar i säng me nån.
    ja kom på att ja va bi redan som liten :)
    men alla e vi ju väldigt olika
    lycka till :)

• Pappa22

Jag tycker inte du ska lägga så mycket koncentration på att titla dig själv!

Vi lever i ett underbart samhälle som tolererar det mesta, ha kul med det och följ känslorna vart dem än leder dig, om så till en annan kvinna ;). 
  • Skutt

Ja jag har gjort den resan.....
    Du är den du är....så länge du har förmågan att älska och att bli älskad....oavsett om du är hetro homo eller bi. Va dig själv och njut av livet.

Kram Skutt

• April80

Jag har bara haft killar i mina tidigare relationer. Helt plötsligt efter 29 år blev jag förälskad i en tjej, Vi lever ihop som ett par idag! Inte behöver man definiera sig som något! Jag känner mig precis likadan som förut! 

• luftslott

Jag gjorde tvärtom, jag hade bara blivit kär i tjejer tidigare när jag 23 år gammal blev kär i en kille för första gången. Man ska inte ha så mycket föreställningar om vad man är eller hur man tror att saker är, allt kan ändra sig! Och skönt är väl det? :)

Svar på tråden förvirringen är total!!!!