• christine79

Någon som har erfarenhet av akupunktur mot upprepande missfall?

Hej!

Jag har fått 3 upprepande missfall och väntar på utredning. Alla har varit i vecka 5-6. Är det nån som har erfarenhet av akupunktur och om det har hjälpt mot detta? Jag bor i göteborg så jag efterlyser någon som är duktig här. Undrar också om man kan få upprepande missfall pågrund av ryggproblem? Hör gärna av er om ni har erfarenhet eller vet nåt.

Kram

• Svar på tråden Någon som har erfarenhet av akupunktur mot upprepande missfall?
  • monchichi76

Jag har själv haft tre ma... Efter tredje började jag gå hos en kvinna som utför kinesisk akupunktur. Enligt henne så var min kropp försurad..."i en sur sjö orkar inget växa"..
    Jag är nu gravid i v7-8 så jag kan inte säga om hon hjälpt mig eller inte, det får tiden utvisa.. Men jag känner större hopp än vid min förra graviditet.. 

• Skruttefia06

Hej!
    Jag har haft 2-(3) missfall. Det sista kan man väl inte räkna som missfall för jag testade 4 dar innan BIM, och sen 1 dag sent kom mensen, men hann tro i 5 dar att jag var gravid.
    Jag började gå på akupunktur mest för att testa. Har inte blivit gravid än.
    Har gått hos Tommy Porsli..han har en hemsida med sitt namn. Han sa att jag hade dålig blodcirkulation i livmodern,så det var mot det han behandlade. Tyvärr så kostar det 700:- per gång så jag fick lägga ner det. Gick tills han sa att cirkulationen och energierna var bra.

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av akupunktur mot upprepande missfall?