• Sashimi

VIT pedalhink ??

Gravid och på jakt efter en VIT pedalhink ??!! Någon som vet var jag kan hitta en sån? Alla pedalhinkar jag hittat är grå rostfria saker.. Jag behöver en som är lite större än 3 liter då jag tänkt kasta blöjor i den. Snälla snälla snälla, har ni sett en sån så säg till!!! 

• Svar på tråden VIT pedalhink ??
  • Isola 5

Man kan ju få en gratis blöjhink från Babyproffsen. Den är vit med pedal.
    Har en sån hemma, men inte testat den än.

• Tildemamma

Lagerhaus har en vit om du har en sån butik nära.

• Sylvia30maj

FInns i svart lackliknande på Bolagret, vi köpte en sån idag. Fanns även grön o röd. Jag veeet att du frågade efter vit, men svarade ändå=)

• Sashimi
    Tildemamma skrev 2010-05-23 21:02:14 följande:
    Lagerhaus har en vit om du har en sån butik nära.
    Tack! Då ska jag dit och kolla nästa gång jag är i stan!
    Tack ni andra för att ni var så snälla och svarade men jag vill inte ha en blöjhink eller en annan färg på pedalhinken. Det ska vara en klassisk pedalhink och den ska vara vit, graviditetshormoner som ska "boa in sig"? Vad vet jag?
  • Vera80

Om Biltema finns där du bor så kan du köpa en vit pedalhink där. Jag har köpt en därifrån, om jag kommer ihåg rätt så rymmer den 17 liter.

• Sashimi
    lokisse skrev 2010-05-23 22:12:13 följande:
    www.frapp.se/1/sv/matlagning-kok-Brabantia/pe... en san?
    Ja, precis en sån! Fast jag undrar om jag behöver en större än en 5-liters?
    Nu fick jag massa förslag på affärer som kan ha vita pedalhinkar, tack så mycket! Här ska kollas runt!!!  
    (Jag såg att Bauhaus hade Brabantia vit 20 liter men den är ju tokdyr!! )
  • denlillablå

Hornbach har vita pedalhinkar som jag har för mig var rätt stora. Inte så dyra heller.
    Å andra sidan tycker jag att det är dumt med en alldeles för stor hink. Nu när bajset börjat lukta mer så vill jag slänga påsarna oftare ändå

• lokisse
    Sashimi skrev 2010-05-24 06:42:16 följande:
    Ja, precis en sån! Fast jag undrar om jag behöver en större än en 5-liters? Nu fick jag massa förslag på affärer som kan ha vita pedalhinkar, tack så mycket! Här ska kollas runt!!!   (Jag såg att Bauhaus hade Brabantia vit 20 liter men den är ju tokdyr!! )
    man kastar oftast pa kvällen i allafall. det blir altsa frächare med en liten hink som inte tar tid att fylla.
    Difficile est saturam non scribere
  • korvmamman

brabantia. sjukt bra pedalhinkar i alla möjliga olika storlekar. kostar en 1000 lapp för en 20liters.

• FruJohansson82

Coop Forum har vita, storlek & pris vet ja inte..

• Sashimi
    lokisse skrev 2010-05-24 08:06:44 följande:
    man kastar oftast pa kvällen i allafall. det blir altsa frächare med en liten hink som inte tar tid att fylla.
    Så en 5-liters avfallshink räcker?
  • lokisse
    Sashimi skrev 2010-05-24 11:26:43 följande:
    Så en 5-liters avfallshink räcker?
    jupp! och man kan ställa den pa skötbordet utan att det tar förmycke plats. vi har en 5 liters och vist kan det finns dagar (magsjuka eller liknade ) där man tar ut soperna tva ganger men för normal dagen räcker en 5 liters
    Difficile est saturam non scribere
Svar på tråden VIT pedalhink ??