• Anonym (Nyfiken :))

Fistad???

Jag funderar på om någon av er flickor där ute någonsin har blivit fistade och i så fall, vad tyckte ni om det? Är så nyfiken {#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden Fistad???
  • Anonym

Verkar vara torka på den fronten här.

• gaud

Jag är ju man och fistar ofta och gärna, men det frågades efter flickornas erfarenheter. Av tidigare trådar att döma finns det en hel del kvinnor här på forumet som prövat fisting.

Ja jag lyssnar gärna till en mans erfarenhet med. Vad är det med fisting liksom? Berätta på nu {#lang_emotions_laughing}

• gaud

För mig handlar det främst om två saker. Den ena är att jag älskar att se och höra kvinnan njuta och hon njuter mer av fisting än något annat. Man kan också stimulera henne på sättt som inte går att göra på annat vis. Det andra är att jag har något slags förundran/fascination/ beundran/intresse för det kvinnliga underlivet som gör att jag vill hålla på med det på alla sätt och vis och inte minst tycker jag om att känna inne i slidan. Med handen kan jag liksom utforska henne inifrån. Dessutom är det underbart att känna det mjuka, varma och våta kring handen.

• Anonym (Ofta och gärna)

Jag har blivit fistad många gånger, och älskar det! Och om du vill veta vad som är så härligt med det så är det enligt mig att vara så totalt uppfylld, sen är känslan underbar med, kommer ofta direkt då man så lätt kommer åt g-punkten (hans hand alltså). Har även fistat andra tjejer, ganska coolt det med.

Har läst att det är många som tycker så. Fick även ett svar av en bekant att det handlar lite om makten. Att kvinnan ligger där och har den där stora handen i sig. vet inte alls jag. Just därför jag frågar {#lang_emotions_wink}

• gaud
    Anonym (Nyfiken :)) skrev 2010-05-24 12:57:43 följande:
    Har läst att det är många som tycker så. Fick även ett svar av en bekant att det handlar lite om makten. Att kvinnan ligger där och har den där stora handen i sig. vet inte alls jag. Just därför jag frågar
    Makt är inget jag tänker på när jag har sex och det är inget som lockar mig, inte heller i samband med fisting. Sex är för mig något ömsesidigt och inte heller går jag igång på rollspel med makt. Men det finns antagligen de som tycker annorlunda.
  • Anonym (Ofta och gärna)
    gaud skrev 2010-05-24 13:08:51 följande:
    Makt är inget jag tänker på när jag har sex och det är inget som lockar mig, inte heller i samband med fisting. Sex är för mig något ömsesidigt och inte heller går jag igång på rollspel med makt. Men det finns antagligen de som tycker annorlunda.
    Instämmer...makt och sex hör inte riktigt ihop och det är inget jag någonsin har förknippat med fisting heller. För att kunna fista krävs ömsesidig respekt och tillit till varandra och framförallt att kunna slappna av! Visst finns det dom som tänder på just maktspel och rollspel i samband med sex och är båda med på det så visst, det kanske kan funka även i samband med fisting, men JAG kräver total lyhördhet när jag ska bli fistad, inte någon som bara "tar vad han vill"!
  • Anonym (yes)

Älskar det!!! Om det går lungt tillväga så jag hinner med att slappna av
    Älskar att bli verkligen helt uppfylld...

• Anonym

Men hur går det till? Känns ju helt omöjligt, ska hela handen upp? 

Svar på tråden Fistad???