Singel, Gravid och intresserad av tjejer
Jag är ensam gravid och snart 21 år gammal.
Har tidigare alltid träffat killar, för att de varit så himla lättillgängliga, men har sedan länge vetat att jag är bisexuell.
Jag skulle faktiskt vilja ta steget ut nu och dejta en kvinna. Bor i sthlm så borde inte vara så himla svårt att hitta andra homo/bi tjejer.
Men gravid-frågan är ju ett issue. Är kvinnor som män där och tycker att det är läskigt att träffa någon gravid? Känner ni någon som börjat dejta när hon varit gravid?
Det finns en kille som är förälskad i mig och vill dejta mig, men jag känner att jag är så himla trött på killar just nu. Jag vill bara ta tag i livet och göra det jag verkligen vill och inte behöva leva i någon garderob resten av livet.
Men känner mig så himla fast i min gravida kropp, är ju inte någon köttbit på marknaden just nu kanske.
Ska jag nöja mig med killen, kommer han vara den enda jag får? Eller skall jag utforska med kvinnor; och hur gör man för att träffa någon?
Jag har aldrig haft problem med att träffa killar, men är ju ganska ung och umgås inte i hbt-kretsar direkt och har inte haft tur med att stöta på någon tjej hittils. Har inte letat heller.