• Anonym (preggo)

Singel, Gravid och intresserad av tjejer

Jag är ensam gravid och snart 21 år gammal.
    Har tidigare alltid träffat killar, för att de varit så himla lättillgängliga, men har sedan länge vetat att jag är bisexuell.

Jag skulle faktiskt vilja ta steget ut nu och dejta en kvinna. Bor i sthlm så borde inte vara så himla svårt att hitta andra homo/bi tjejer.

Men gravid-frågan är ju ett issue. Är kvinnor som män där och tycker att det är läskigt att träffa någon gravid? Känner ni någon som börjat dejta när hon varit gravid?

Det finns en kille som är förälskad i mig och vill dejta mig, men jag känner att jag är så himla trött på killar just nu. Jag vill bara ta tag i livet och göra det jag verkligen vill och inte behöva leva i någon garderob resten av livet.
    Men känner mig så himla fast i min gravida kropp, är ju inte någon köttbit på marknaden just nu kanske.

Ska jag nöja mig med killen, kommer han vara den enda jag får? Eller skall jag utforska med kvinnor; och hur gör man för att träffa någon?
    Jag har aldrig haft problem med att träffa killar, men är ju ganska ung och umgås inte i hbt-kretsar direkt och har inte haft tur med att stöta på någon tjej hittils. Har inte letat heller.

• Svar på tråden Singel, Gravid och intresserad av tjejer
  • Anonym (japp)

Ja, jag känner en tjej som blev ihop med en gravid tjej. 

För många vore det väl en dröm dessutom, att träffa en tjej och få ett barn på köpet. 
  • pappa pelle

Är ju så sexigt och upphetsande med en gravid kvinna.....tror inte det skall vara så svårt för dig att hitta en tjej att mysa med.......

• Anonym (tjejen)

tror inte de skulle vara några problem

• Anonym (a)

Utforska! Jag tror inte heller det faktum att du är gravid skulle vara ett problem. Som någon skrev, så skulle det förmodligen bara vara ett plus för många att få ett barn "på köpet"
    Hur man gör för att träffa någon verkar dock vara den stora frågan för ganska många. Jag är i ungefär samma situation, förutom att jag inte är gravid. Har testat söka på nätet, men nätdejting är inte min grej. Testat flirta på krogen, men krogragg känns lite väl oseriöst. Vad ska man göra - dra på gayklubb, skriva "VILL HA TJEJ" på t-shirten, gå i pridetåget? Svårt att veta när man inte rör sig i hbt-kretsar

• Coolbrud84

jag är grymt intresserade av gravida tjejer ;)

• Anonym (mmm)

jag hade gärna gjort det om jag inte var gift ;)

• Anonym (---)

först måste jag skulle nog inte säga nej till att ha sex med en gravid.. det är vackert och sexigt!

men det nästan exakt samma för mig!
    jag är mer för tjejer.. e inte alls så mkt för att ha sex o sånt med killar. men dom är ganska lätta o få..
    blev gravid och singel på köpet .
    också 21år och tkr det känns jätte svårt o hitta någon.. dessutom bor jag i en lite håla så det gör det ännu svårare..
    letar lägenhet så vi kan flytta tillbaka till sthlm igen, finns åtminstånde gaklubbar osv där.

• alltidelin

TS:

Om vi säger såhär. Träffar du en tjej som tycker om dig, kommer hon nog inte ha ett minsta problem med att du är gravid. Tvärtom. Tycker att det låter himla spännande, och jag skulle gärna träffa dig ifall du hade lusten.

Är så himla barnkär, drömmer om att skaffa egna barn alternativt adoptera. Hör av dig! Kramis.

/Alltidelin

• bellzan

Jag e också en bisexuell tjej. Mitt ex blev gravid, o har nu en son på 3 veckor.. när hon vart i början o mitten av graviditeten hade vi massor av mys stunder ihop o det var underbart Att du e gravid borde inte vara ett hinder! Hade jag bott i Stockholm så.. hehehe

• Anonym (jag)

Hde jag inte haft kille hade jag suttit på tåget mot stockholm nu, är sååååå trött på killar i allmänhet och min i synnerhet. Är 22år, gravid, och såååå sugen på andra tjejer. Bor dock i vimmerby som är en såååååå liten håla så jag lär aldrig träffa någon tjej som vill och vågar. har dessuton en dotter på ett år.

• maelgi

Leta på vännen så hittar du säkert ngn fin tjej =)

Själv skulle jag bara tycka att det var ett plus med ett barn =D

• DåtidNutid

Jag är en singelmamma och jag hade gärna dejtat dig om jag bott i stockholm!

• Rynkigutanpåslätinuti
    maelgi skrev 2010-07-19 20:59:04 följande:

Leta på vännen så hittar du säkert ngn fin tjej =)

Själv skulle jag bara tycka att det var ett plus med ett barn =D

Jag tror hon har slutat leta. Det ser mer ut som det är läge att dela ut kölappar.
Svar på tråden Singel, Gravid och intresserad av tjejer