• MyStyle

Vad köpa till 60-åring??

Hejsan,

Min svärfar fyller 60 nu i dagarna och vi har ingen aning om vad vi ska köpa. Vad köper man till en som har allt??
    Det han vill ha köper han själv (säger dem alltid), dessutom är det alltid ångest när vi ska köpa något till svärisarna, för de saker dem vill ha ligger lite i en annan prisklass än vad vi har råd med.

Vi har funderat på presentkort på massage eller något liknande, men vet inte...
    Någon som har tips eller idé på vad man skulle kunna köpa, som inte kostar allt för mycket?

Tacksam för era idéer!

• Svar på tråden Vad köpa till 60-åring??
  • Birgitta2

Varför inte en blomma och senare bjuda ut honom och svärmor på en god middag på restaurang?

• Bombusk

Vi köpte teaterbiljetter inkl middag till min far när han fyllde 60 år. Och till mor en espressomaskin!

• jelena2

Vi har köpt presenter via t.ex Unicef och Barnfonden. Man köper alltså något till andra behövande. Låter väldigt präktigt, men har faktiskt blivit uppskattat av de som har allt och inte önskar sig något. Vi har köpt vaccin och mat bland annat.

Ett annat förslag är en upplevelse av något slag. Restaurangbesök, spa, teater eller liknande. Gärna med hela familjen.

Lycka till!

• Sofiero

Min pappa fick en Ålandskryssning av mig när han fyllde 60. Kostar ju inte många kronor nu för tiden om man inte ska fläska till det med svit och grejer.

• MyStyle

Tack för era idéer!!
    Ska ta upp alla med in man!

Kom med fler tips, please!! {#lang_emotions_flower}

• jelena2

Om ni har barn så brukar en förstoring av dem vara populärt.
    Eller av hela familjen - ännu bättre!

• amanda02
    MyStyle skrev 2010-05-24 15:41:23 följande:
    Hejsan,Min svärfar fyller 60 nu i dagarna och vi har ingen aning om vad vi ska köpa. Vad köper man till en som har allt??Det han vill ha köper han själv (säger dem alltid), dessutom är det alltid ångest när vi ska köpa något till svärisarna, för de saker dem vill ha ligger lite i en annan prisklass än vad vi har råd med.Vi har funderat på presentkort på massage eller något liknande, men vet inte...Någon som har tips eller idé på vad man skulle kunna köpa, som inte kostar allt för mycket?Tacksam för era idéer!
    Min pappa fick ett presentpaket med olika whiskeychoklader, det uppskattades verkligen.
    Amanda
  • MyStyle

Tack för alla idéer, de var jättebra!

Tror vi har kommit på (med hjälp av era förslag) vad vi ska ge nu!

Tack ska ni ha! {#lang_emotions_flower}

Svar på tråden Vad köpa till 60-åring??