• AnnaKotte

Hemsk barnvakt på gymmet!

Igår var det en ny kille på gymmets barnpassning?

Kevin sov när vi kom så jag ställde bara vagnen åt sidan och sa till barnvakten att han kunde ge Kevin välling när han vaknade. När jag kom tillbaka en timma senare satt Kevin knallröd och skrek, fastspänd i vagnen med alla ytterkläderna på! Han hade fått vällingen, men varför kunde människan inte ta av stackaren ytterkläderna och låta honom leka i bollhavet?!

?Han sov i kanske 15 minuter, sen dess har han skrikit. visste inte vad jag skulle göra, det går ju inte att prata med honom så att han lugnar sig? var hans kommentar?

Jag lyfte upp Kevin och tröstade honom och var sedan kvar en stund så att han fick leka. Under den tiden satt bara barnvakten på en stol med armarna i kors och stirrade, totalt ointresserad av de andra barnen!

Jag ska iväg dit igen nu så jag tänkte prata med den övriga personalen och jag hoppas att jag aldrig mer behöver se honom där igen!

• Svar på tråden Hemsk barnvakt på gymmet!
  • mal

Åhh vad irriterande. Vet han varför han sökte jobbet som han har?! Hoppas verkligen inte han blir långvarig!

• Ozzyfan

Trist! Men människor som arbetar på ett gym brukar inte direkt vara utbildade till att passa barn, utan att undervisa i idrott. Din son är ju ganska liten och har man inte barn själv så är det inte så lätt att veta hur man gör. Själv skulle jag aldrig våga lämna min son så på ett gym( till någon jag inte känner). Han är ju det finaste jag har och att passa honom är det största förtroendet som någon kan få av mig. Det förtroendet måste man förtjäna. Tänk på att din son inte känner denna människa. Hur många små barn vill vakna upp hos ett främmande ansikte?

• Josefinan86

Jag håller med Ozzyfan och skulle aldrig våga lämna vår son till någon helt okänd, särskilt inte när de är så små. Men om gymmet erbjuder barnpassning så måste det ju absolut vara människor som vet hur man hanterar barn, jättedåligt.

• only Gizmo

vilken gym var det?? så ingen annan lämnar sitt barn till den där hämska människan.
    prata med ägaren till gymet, sådana där typer ska inte jobba med barn

• Naijna

Men gud!

Vi har barnpassning på jobbet, jobbar på en stormarknad.

Nu är ju inte all personal utbildad, tjejen som jobbar heltid med det har dock två egna barn. Sen är ju inte barnen alls så unga men iaf.

Vi ringer ju föräldrarna med en gång om det är något!
    Om han nu inte kunde "få tyst" på din son så varför hämtade ingen dig?

• AnnaKotte

De andra som jobbar med barnpassningen är jätteduktiga! Kevin älskar att vara där!

Hon som äger gymmet tog mig på största allvar när jag berättade om den här killen så jag hoppas att han inte blir långvarig...

Svar på tråden Hemsk barnvakt på gymmet!