• Annelitan

Köpa barncykel på biltema...

Funderar på att köpa en  16 tums cykel till min dotter som jag sett på biltema...men undrar om någon här har erfarenhet av cyklar därifrån med märket Yasmite...om dom är bra i kvaliten och det viktigaste av allt säkra...

Var ett bra pris men antagligen inte den bästa kvaliten...så jag vill fråga här först innan jag bestämmer mig.

Tacksam för svar...

• Svar på tråden Köpa barncykel på biltema...
  • alvide

Jag har hört av materialet inne i bromsarna är av riktigt dålig kvalité. Dock vet inte jag om det ÄR så.

• Busbellan

Vi har haft flera sån cyklar och har varit helnöjda med allihop, inga problem med dem alls
    Däremot när vi bytte märke och köpte en av ett kändare märke så har det bara varit problem.

Så jag rekomenderar absolut biltemas cykel

Mamma till Nora, August och Ella
  • alvide

Det är olika cykelhandlare som har sagt så (partiska) men vore det helt sant så skulle nog inte Biltema få sälja dom överhuvudtaget.

• Lillsnufflan

Jag har haft två till min son och båda har fungerat utmärkt. De har varit bra, stabila och gedigna. Inga problem alls. Vi har varit jättenöjda.

• basio

Min äldste son har en cykel därifrån och den fungerar utmärkt, inga problem alls.

• levainuet

Vår snart 11-åring köpte en därifrån nu i vår och än så länge har vi inget att klaga på.

Svar på tråden Köpa barncykel på biltema...