Hur luktar våra fittor när dom luktar kön? vilka dofter är normala och ok?
De flesta tjejer på FL verkar ju duscha en gång per dag, gärna två så jag antar att ni aldrig luktar illa. eller?
vissa säger att könet luktar svett ibland, men hur menar ni då liksom? armsvett betvivlar jag, men lite kön blandat med svett?
Jag duschar kanske två-tre ggr om veckan, såvida jag inte rör mig en massa så jag blir väldigt svettig eller om det är sommar, men resten av tiden går det bra att tvätta sig med en handduk under armar och våtservetter i fittan.
Jag har haft svamp, vet hur det känns, men jag tycker ändå alltid att flytningarna luktar, om jag har kjol och inte duschar på ett par dar, och låt säga, jag har vart på landet kanske inte hunnit tvätt mig som hemma då kommer det en liten stank och det är INTE ok.
det luktar inte fisk, bara starkt och lite snuskigt.
om jag luktar på trosorna (string) så luktar det ofta lite starkt, fränt och lite småäckligt.
så jag kanske bör duscha varje dag? om jag duschar på morgonen och pillar mellan benen på kvällen så luktar det luft.
dagen efter kan den där lite starka doften uppstå, tredje dagen är det dags för dusch för då luktar det snusk om jag pillar.
I slidan eller vad man ska kalla det, där har det aldrig luktat, där ska det väl inte lulkta heller? utan det är partiet runt läpparna.