• Anonym

Hur luktar våra fittor när dom luktar kön? vilka dofter är normala och ok?

De flesta tjejer på FL verkar ju duscha en gång per dag, gärna två så jag antar att ni aldrig luktar illa. eller?
    vissa säger att könet luktar svett ibland, men hur menar ni då liksom? armsvett betvivlar jag, men lite kön blandat med svett?

Jag duschar kanske två-tre ggr om veckan, såvida jag inte rör mig en massa så jag blir väldigt svettig eller om det är sommar, men resten av tiden går det bra att tvätta sig med en handduk under armar och våtservetter i fittan.

Jag har haft svamp, vet hur det känns, men jag tycker ändå alltid att flytningarna luktar, om jag har kjol och inte duschar på ett par dar, och låt säga, jag har vart på landet kanske inte hunnit tvätt mig som hemma då kommer det en liten stank och det är INTE ok.
    det luktar inte fisk, bara starkt och lite snuskigt.

om jag luktar på trosorna (string) så luktar det ofta lite starkt, fränt och lite småäckligt.
    så jag kanske bör duscha varje dag? om jag duschar på morgonen och pillar mellan benen på kvällen så luktar det luft.
    dagen efter kan den där lite starka doften uppstå, tredje dagen är det dags för dusch för då luktar det snusk om jag pillar.

I slidan eller vad man ska kalla det, där har det aldrig luktat, där ska det väl inte lulkta heller? utan det är partiet runt läpparna.

• Svar på tråden Hur luktar våra fittor när dom luktar kön? vilka dofter är normala och ok?
  • Anonym

samma för mig. det luktar skarpt liksom, fränt. inte så att det osar men det känns inte fräscht ändå.

• Anonym (meh)

Om fittan luktar "snuskigt" så var noggrannare med hygienen. Finns intimtvål på apoteket. Det använder jag själv dagligen + lite intimolja efteråt och jag luktar ingenting. Har heller inte mycket flytningar, dom jag har luktar ingenting.

• Anonym
    Anonym (meh) skrev 2010-05-25 00:39:02 följande:
    Om fittan luktar "snuskigt" så var noggrannare med hygienen. Finns intimtvål på apoteket. Det använder jag själv dagligen + lite intimolja efteråt och jag luktar ingenting. Har heller inte mycket flytningar, dom jag har luktar ingenting.
    ok så om du har string så luktar det inget där ditt "hål" legat emot?
    Anonym skrev 2010-05-25 00:35:44 följande:
    samma för mig. det luktar skarpt liksom, fränt. inte så att det osar men det känns inte fräscht ändå.
    förstår.
  • Anonym (meh)

Nope. Har jag slarvat med hygienen så kan det lukta lite "surt", och det är ju inte så mysigt.

• Bam

Vad är det att spekulera över? Duscha varannan dag så slipper du lukta illa. Eller du gillar att sniffa på dina skitiga trosor?

Den som uppfann arbete hade alldeles för mycket fritid.
  • Anonym
    Anonym (meh) skrev 2010-05-25 00:48:39 följande:
    Nope. Har jag slarvat med hygienen så kan det lukta lite "surt", och det är ju inte så mysigt.
    surt kanske det luktar ja.
    Bam skrev 2010-05-25 00:51:23 följande:
    Vad är det att spekulera över? Duscha varannan dag så slipper du lukta illa. Eller du gillar att sniffa på dina skitiga trosor?
    jag hatar att duscha dock
  • Anonym

Jag duschar 1-2 ggr om dagen (konditionstränar dagligen, så jag måste duscha) och använder vanlig duschkräm därnere. Jag luktar aldrig svett därnere men jag luktar väl svagt av något annat. Känner mig aldrig ofräsch. Har aldrig haft en svampinfektion (och är 30 bast). Jag förstår inte hur folk som bara sköljer med vatten nån gång i veckan kan gå sina män att ge dem oralsex.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-05-25 00:54:01 följande:
    jag hatar att duscha dock
    Varför då?
    Tror du inte att du kan vänja dig vid det om du gör det oftare?
  • Anonym (meh)
    Anonym skrev 2010-05-25 00:54:46 följande:
    Jag duschar 1-2 ggr om dagen (konditionstränar dagligen, så jag måste duscha) och använder vanlig duschkräm därnere. Jag luktar aldrig svett därnere men jag luktar väl svagt av något annat. Känner mig aldrig ofräsch. Har aldrig haft en svampinfektion (och är 30 bast). Jag förstår inte hur folk som bara sköljer med vatten nån gång i veckan kan gå sina män att ge dem oralsex.
    Kan tillägga att jag heller aldrig har haft svamp eller något sånt.

Jag personligen skulle aldrig låta karln gå ner på mej om jag visste att jag inte duschat på ett tag eller var fräch.
    Lika mysigt som att suga av killen om han inte tvättat bakom förhuden på några dagar! Mums?
  • BlommyNess12

Min fitta luktar nästan ingenting. Duschar typ tre gånger i veckan.
    Möjligt lite lite lite svagt sött..

• Anonym (osäker)

Min man (nu f d)  påstod att han kände på lukten när jag hade mens.  Jag duschade absolut varje dag och bytte bindor på helt normalt sätt.  Ingen annan har någonsin kommenterat det - och jag har haft ett antal pojkvänner.  Tror att han ville psyka mig.

Nån annan som fått sådana kommentarer?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-05-25 00:55:59 följande:
    Varför då?Tror du inte att du kan vänja dig vid det om du gör det oftare?
    kanske är vårt badrum.
    tvättmskinen står för badkaret typ, måste klättra. hatar det rummet. när vi är på hotell är att duscha där det bästa jag vet. fräscht, i dusch, smörja in sig, lägga sig i deras härsliga stora säng.
  • Anonym
    Anonym (osäker) skrev 2010-05-25 01:00:15 följande:
    Min man (nu f d)  påstod att han kände på lukten när jag hade mens.  Jag duschade absolut varje dag och bytte bindor på helt normalt sätt.  Ingen annan har någonsin kommenterat det - och jag har haft ett antal pojkvänner.  Tror att han ville psyka mig.Nån annan som fått sådana kommentarer?
    vart luktade han då och hade ni sex? vi har inte sex vid mens, och sambon skulle nog också märka de om han stack huvudet melln mina ben,
  • Anonym (bloody)
    Anonym (osäker) skrev 2010-05-25 01:00:15 följande:
    Min man (nu f d)  påstod att han kände på lukten när jag hade mens.  Jag duschade absolut varje dag och bytte bindor på helt normalt sätt.  Ingen annan har någonsin kommenterat det - och jag har haft ett antal pojkvänner.  Tror att han ville psyka mig.Nån annan som fått sådana kommentarer?
    Järn kan ju dofta rätt mycket och i mens finns det järn.
  • Anonym (osäker)
    Anonym skrev 2010-05-25 01:11:55 följande:
    vart luktade han då och hade ni sex? vi har inte sex vid mens, och sambon skulle nog också märka de om han stack huvudet melln mina ben,
    Kom att tänka på det när jag såg tråden - han kunde säga det när jag var på väg till jobbet eller när vi var bortbjudna - alltså när jag gjort mig i ordning, fullt påklädd....

(minns faktiskt inte om jag hade sex vid mens just med honom, har definitivt haft det, vissa män bryr sig inte alls).
  • natalie05

men d luktar ju, när man har mens. en speciell "doft".

• Anonym

Duchar i regel varannan dag, varje nu om jag jobbar.
    Tvättar mej där nere med vanlig duschtvål och av det får jag inte svamp.
    Kan faktiskt inte säga att jag ens tänkt på att musen luktar illa idag om jag tex duschade igår, men väntar jag med att duscha till en tredje dag luktar det nog inte så gott, men det gör inte övriga jag heller så jag har nog inte tänkt på det.
    Jag kör av med våtservetter därnere om jag vet att sambon kanske vill pilla och jag duschade dagen innan, oralsex får han inte ge om jag inte är nyduschad.
    Brukar jag pilla på mej själv gör jag det utanpå trosorna, för när det händer så ligger jag i sängen på kvällen och pillar man innanför vilket jag inte tycker är skönare när jag själv gör, så vill jag ju gå och tvätta mej sen, det är ju jobbigt ju...så tänker inte så mycket på lukten faktiskt!!

• Tottelina

Ta och tvätta dig om du stinker. Vad är det att debattera om?

Dock ej med starka tvålar, utan ljummet vatten och inte rakt upp muttan utan varsamt samt använd då och då exempelvis intimolja från apoteket.
    Lufta på nätterna.
    Tvätta av dig efter sex, var noga med hygienen vid mens. Bindor är bättre än tamponger t ex.

Då ska det nog bli bra. Sen kan man ju låta bli att fingra sig själv och lukta på det för även ett friskt underliv doftar inte egentligen nyponros.
    Såvida man inte gillar att lukta på sitt underliv förstås i tid och otid. {#lang_emotions_dreamer}

٩๏̯͡๏)۶
  • Anonym (fil)

Jag luktar lite sursyrligt, som filmjölk ungefär.

Svar på tråden Hur luktar våra fittor när dom luktar kön? vilka dofter är normala och ok?