har du nån tattoo du ångrar
har du nån tatoo du ångrar är nyfiken är tonåring o funderar på å tatuera mig senare i livet :D TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 07:09ni får gärna skriva vad ni har för tatuering om ni vill :) dock inget tvång
Näpp...
Min första gjorde jag när jag var 16, en g-klav på ankeln. Sen har jag två egenritade tribals, en i nacken & en ner på ryggen. Sen tre noter på armen med en ranka som går runt hela armen.
Idag hade jag gjort allihopa annorlunda, men jag ångrar inte en enda.
Nej!
Gjorde en tatuering som 20-åring, en tiger som klättrar upp för utsidan av vaden.
Har inte ångrat någon, absolut inte! Däremot känner jag mig inte färdig med en tribal jag har över axeln... Så den ska jag bygga på nån gång :)
Gjorde min första strax efter jag fyllt 18 år, en tribal på sidan av vaden... O idag har jag 5 st... Varav en är min mans namn :) Den tycker jag jättemycket om!
Jag gör bara gaddar som verkligen betyder nåt speciellt för mig.
På det sättet kan man aldrig ångra dem.
Min första är ett Old school ankare till minne av min far som dog i cancer för 1½ år sedan.Han var sjöman.
Min andra är en Hälsingebock med vagt tribalmönster under & linblommor.Det är för att hedra mitt arv som Hälsingestinta.
och min tredje - som jag håller på med nu - är en drake som slingrar sig runt rosor över hela min vänstra arm.Den gör jag för att täcka över en brännskada som jag fick när jag var liten.
Draken symboliserar att jag har gått stark ur all mobbing etc som jag blivit utsatt för pga brännskadan.
Gillar inte alls när folk gaddar sig bara för att.
Ja, jag ångrar en som jag fick av ett ex.
Ett väldigt otrevligt och ohälsosamt förhållande och jag önskar att jag inte hade gjort den. Dels för att den är dåligt gjord och dels för att den påminner mig om exet (det är inte ett namn eller så, men eftersom jag fick den av honom så...)