• Anonym

Vill ha hjälp att ta bort porr på datorn

Hjälp mig att ta bort spåren på datorn efter det att jag har tittat på porr , hur gör jag ?

• Svar på tråden Vill ha hjälp att ta bort porr på datorn
  • Anonym (rensar)

rensar historiken

• Anonym

Ja men hur gör man då kan nada om datorer ?vet inte ens var man hitter historiken

• Anonym

Pilen längst upp till höger. Tryck ner den och gå till visa historik. Klicka. Och sen klick igen på "Rensa historik".

• Anonym

Hittar ingen sån pil o det kommer inte upp rensa historik

• tillit71

Beror nog på vilket operativ system du använder. Jag kör med windows 7 och på min dator heter det säkerhet en knapp som finns längst upp till höger.

• Drakenberg

Vilken webbläsare använder du? Internet explorer, google chrome etc?

Men have feelings too - but who really cares!!!
  • Anonym

Verktyg- ta bort webhistorik
    Klart

• Anonym

Kan lova att någon som är kunnig på datorer hittar allt även om man har raderat historiken, det sparas på flera ställen. Vet inte var eftersom jag själv inte är så kunnig, men jag lever med en extremt kunnig karl.

• Anonym

Japp det sparas mass cookies och temporära filer på hårdisken så med rätt kunskap så går det fortfarande att spåra.....

• jfsebastian
    Anonym skrev 2010-05-25 14:07:22 följande:
    Kan lova att någon som är kunnig på datorer hittar allt även om man har raderat historiken, det sparas på flera ställen. Vet inte var eftersom jag själv inte är så kunnig, men jag lever med en extremt kunnig karl.

Varför inte prata med din man om att du kollar på porr ibland?
    Vore det så himla farligt?

Tror du inte han gör det?
Svar på tråden Vill ha hjälp att ta bort porr på datorn