• saax

Lyckligt lottad!!

Vill bara skriva av mig.....känner mig så lyckligt lottad som fått två så fina barn!!!!

I bland känns livet som ett enda virr varr, men så tänker jag på mina barn   ---- - Fanny som nu är 6år och som blev vår 2005 i Kina. Vägen till henne var knagglig, mycket att förbereda sig på, men väntan var så kort (6månader) fast vi väntade varje dag. Hon var så otroligt efterlängtad och livet med henne har varit så enkelt och självklart.   

Vår son som nu har varit hos oss i 4 veckor trodde vi nog aldrig att vi skulle få. Vägen till honom har varit så lång, först 3½år i Kinakön och sen 2 månader i SN-kön. Hans SN var vi ganska så oroade över, men såklart tackade vi ja när vi fick förfrågan på honom och nu när vi ser honom kan man inte tro att han varit/är sjuk. Han sprudlar av liv, skrattar och charmar alla i sin omgivning och ALLT känns så självklart med honom också.

Två så underbara fina barn ......vilken lycka att just JAG fick bli deras mamma!!!

/Sara

• Svar på tråden Lyckligt lottad!!
  • Namaste72

Underbart!

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • murreior

Härligt

Och härligt att få läsa om nått annat än elände ibland

• familj05

Så fint du skriver om dina barn

• TomMon

Blir alldeles tårögd, så härligt att läsa dina ord!

Kramar
    TomMon

• LLL

Visst känner man en tacksamhet inför livet! Att bli adoptivförälder är underbart!

• cica maca

Åh,det låter så härligt !Glad

Svar på tråden Lyckligt lottad!!