• sankthans

Sex i en Taxi

Satt i en taxi på väg från flygplatsen i går kväll. Under resan funderade jag över alla historier man hört om sex i en taxi. Vågar man ha sex i baksätet på en taxi – bara några decimeter från chauffören (en person som både ser och hör allt) – borde man våga ha sex var som helst. Men är det så? På vilka andra ställen vågar man ha sex där avståndet till en främmande människa – med eller utan backspegel - är mindre än en halvmeter? Likartade ställen: i en stadsbuss, på ett tåg, i en biosalong, på överfylld strand, inne i en ICA butik o.s.v.

Vad är det som är så speciellt med baksätet i en taxi?

Hur många har haft sex i baksätet på en taxi – allt från avrunkning, petting, avsugning till full-on penetrering räknas?

• Svar på tråden Sex i en Taxi
  • Anonym

Säkert superkul för de som gör det. Inte ett dugg kul för de som får vara med fast de inte bett om det. Tycker det är hänsynslöst och oförskämt att tvinga sin egen lust på andra.

• Anonym (123)
    Anonym skrev 2010-05-25 17:24:30 följande:
    Säkert superkul för de som gör det. Inte ett dugg kul för de som får vara med fast de inte bett om det. Tycker det är hänsynslöst och oförskämt att tvinga sin egen lust på andra.
    Ja, håller med dig!
  • Anonym

Fy stackars taxichaufförer säger jag bara! Hade mina kunder kn*llat på mitt jobb så hade jag slängt ut dem och ringt polisen.

• Anonym

Nej!
    Det är verkligen respektlöst att tvinga in andra människor i sitt sexliv på det sättet. Om jag blev utsatt för det skulle jag inte tveka en sekund för att polisanmäla.

• sopes alva

taxi chauffören märker la vad som pågår o slänger ut desa oanständiga passagerare?? fungerar det inte så om do´m inte vill se på?deras fordon deras beslut om vem som ska åka med

Svar på tråden Sex i en Taxi