• Anonym (k)

Jag är bara 19 och min mamma dog idag..

Polisen var här nyss och lämnade beskedet. Jag fattar inte.. Hon som skulle komma hit och hälsa på mig och träffa min lilla son, hennes barnbarn. Vi skulle åka till stranden och jag hade skickat ett mors dag kort till henne idag..

Jag vet ingenting just nu, det bara rinner tårar men jag känner ingenting förutom hårda hjärtslag, min mamma, min älskade mamma som brukar ringa och säga hur mycket hon älskar mig..

Nu är hon borta och kommer aldrig tillbaka och jag KÄNNER INGENTING!

• Svar på tråden Jag är bara 19 och min mamma dog idag..
  • Anonym

Beklagar verkligen.

Du är i chock och därför är känslorna lite "avtrubbade". Styrkekram!

• anitra2012

Vet inte hur det är.. men kan tänka mig hur hemskt det är och känns..

*styrkekramar*

• Anonym

Så fruktansvärt för dig!
    Jag förlorade min far vid 15-års ålder. Det var tufft att vara så ung och förlora någon så nära.
    Hoppas du har fina människor som kan ge dig stöd och kärlek genom din sorg.
    Varma styrkekramar till dig.

• Mabaja

Beklagar din stora förlust!

Jag är 25 och förlorade min mamma förra året. Har yngre syskon så vi var 11-26 år gamla när hon gick bort!

Se till att ha folk omkring dit. Sök krishjälp för det behöver du säkerligen! Ta hand om dig!

• ekke

Beklagar din sorg och skickar en virituell styrkekram till dig! 

• Anonym

Jag förlorade min pappa när jag va 13 år och förstår vad du går igenom. O jag lider med dig, om du ens orkar läsa det här.. så som tidigare sagt försök ha så mycket folk som möjligt runt om dig. Nära o kära. Det är inte konstigt om du inte känner något nu du är i chock. Och känslorna kommer säkert gå upp o ner från den ena känslan till den andra. Massor med kramar till dig! Din mamma finns alltid med dig i dina tankar och i ditt hjärta.

• Anonym

Kram på dig! Vad hade hänt eftersom polisen kom? Förlorade min kära mor när jag var 9. Ta hand om dig!

• Anonym (k)

Vi bodde en bra bit ifrån varandra så dom hade fått fax från polisen där min mamma bodde där de bad dom informera mig..

• Anonym
    Anonym (k) skrev 2010-05-25 22:29:36 följande:
    Vi bodde en bra bit ifrån varandra så dom hade fått fax från polisen där min mamma bodde där de bad dom informera mig..
    Fax från polisen? Var det en olycka eller något brottsligt bakom? Annars gör de väl inte så?
Svar på tråden Jag är bara 19 och min mamma dog idag..