• D o r i s

Slempropp och mensvärk. På g?

Min slempropp har börjat lossna, igår släppte en stor bit. Inget blod syns till. Fick mensvärk till och från igår. Sen ingenting (som jag märkt av iaf) under natten. Nu sitter jag med ihållande mensvärk...Haft sedan jag vakna för två timmar sedan.

Kan det vara på G eller är det bara önsketänkande? :P

Är i v. 37 :)

• Svar på tråden Slempropp och mensvärk. På g?
  • Busan TH

Ja har precis samma! är i vecka 37+2 gjorde en hinnsvepning igår och inatt vaknade ja av mensvärk som varade i 4 timmar sen försvann.. och i morse kom en del av slemproppen med lite blod i :S undra om det är på G??

• evur

Det kan vara på G med mitt första barn så startade allt precis så. slemproppen gick å det började mola på men det tog lång tid innan det kom igång på riktigt.... men visst kan det vara på gång.... 

• Busan TH

evur: Stannade ditt också av och kom igen?? för ja hade mensliknande smärta inatt som bara försvann.. och nu på morgonen har det varit lungt..

• capo

Slemproppen har börjat lossna för mig med! Gick på toa i morse och det kom världens snorlobba på toapapperet! 

Riktigt slemmig och hade ett utseende av tapetklister ungefär. Storleken skulle väl kunna liknas med en köttbulle. 
    Beräknad BF om två dagar på fredag den 28 maj! Spännande :)
    Känner dock inget ännu och undrar hur länge det brukar ta från att slemmisen börjar släppa tills det sätter igång på riktigt?  
  • Busan TH

Men min fösta så kom slem proppen 3 veckor innan ja sattes igång så det är väl inget tecken på att det startar snart! :( tyvärr

Svar på tråden Slempropp och mensvärk. På g?