släpper bröstet och skriker! snälla hjälp
Hjälp!
Har en liten pojke på snart 2veckor, allt har fungerat jättebra fram tills för 4 dagar sen.
Ha har vid ca: samma tid varje kväll efter kl:17 börjat skrika vid bröstet, släpper taget och är arg, fast han bör vara hungrig (ätit ca:3h innan) och visar tecken på hunger, suger på handen smackar mm. tar några sugtag och släpper och skriker igen.
Har testat lugna honom innan, byta bröst mm men inget hjälper.
Sen fortsätter kvällen i hans frustration, skrik och han vägrar komma till ro, trost att vi både ser och vet att han är trött.
Är detta kvällskolik, vad är det för skillnad på kvällskolik och vanlig kolik?
Idag har han dessutom strulat sen kl:6 imorse, ätit dåligt svårt att komma till ro, hade tom. svårt att somna i vagnen vilket han älskat tidigare.
När han väl somnade under dagen sover han max en h, och är grinig igen?
Blir han mätt? Jag har bra med mjölk, ser att det rinner men är det tillräckligt, är den nog fet?
hela förra veckan ät än minst 20in/bröst
nu äter han ett bröst på 8-10min? har han blivit snabbare på att tömma bröstet, eller vad kan det vara?!
När det har varit som värst testade jag även med ersättning men det dög inte heller, inte heller napp.
Snälla någon som vet vad detta kan vara, varför kommer han plötsligt inte till ro, och varför krånglar han vd bröstet när allt funkat så fint?!
Tips och råd, jag känner mig så otillräcklig och ledsen över detta.