• Anonym

vita klumpar

När jag och min pojkvän har sex så fastnar det oftast jättemycke vita klumpar i flytningar och rinner ut efteråt, kan det vara svamp eller? har haft så här i några månader nu men ingen klåda eller så, känner inget. vad kan de vara och finns det hjälp mot de???

• Svar på tråden vita klumpar
  • Themis

Det är inte bara att han har klumpig sperma då? För det är många killar som har vita klumpar i sin sperma och det är inget farligt eller konstigt alls, det bara är så. Sperma består nämligen av tre olika vätskor från tre olika körtlar i kroppen och kan därför vara dåligt blandad hos en del.

• Anonym

Nej nej det är från mig det kommer! har kollat hans sperma och det fastnade sånt där när han fingrar mig innan vi ska ha sex också

• felle 3

kolla upp d.behöver ju inte va nåt..kan ju va din ägglossning?

• Anonym

nej de tror ja inte för jag har det nästan varje dag!

• felle 3

behöver ju inte va nåt menom du tycker d känns obehagligt så ring gyn å fråga dom

• Gravid över 40

Det låter som svamp...men konstigt om du inte har klåda och andra symtom som svullnad och sveda...märker du det bara vid sex?

• Anonym

nej de tror ja inte för jag har det nästan varje dag!

• Anonym

Ja jag märker bara av det vid sex!

• Gravid över 40

jag hade nog ringt gyn i stället för att vara orolig om det är något som ska behandlas...

• LauraLaurent

Men kan det inte bara vara vanliga flytningar som finns i slidan och som "får hjälp" ut när killen är inne i dig? Eftersom det kommer mer än vanligt då så kanske det är därför de klumpar sig? Flytningar stelnar ju sen. Jag har mycket flytningar, men har även haft svamp, så jag vet skillnaden (tror jag). Vissa har ju mer flytningar än andra!

Svar på tråden vita klumpar