• Anonym (Tips?)

Vart kan jag få en brasiliansk vaxning i Västerås?

Jag bor i Västerås och har än så länge bara hört talas om två stycken ställen som verkar bra. Delfinkällan och Athenas hudvård. Men jag ser bara att man kan få biknilinjen vaxad. Någon som vet vart man kan boka in sig på en brasiliansk vaxning?
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden Vart kan jag få en brasiliansk vaxning i Västerås?
  • Anonym (Tips?)

Men NÅNSTANS i Västerås måste det ju finnas ett ställe där man kan få en vaxning!{#lang_emotions_tongue_out}

• Anonym (Tips?)
    LillaTanten skrev 2010-05-28 14:38:31 följande:
    Google is da shit:www.professionails-vastmanland.se/pages/Treat...
    Jag har redan googlat och varit in på den hemsidan Men när jag läste då så verkade det vara nåt som görs av elever på skolan, men ser nu att det är proffsen som utför brasilianska vaxningar
  • Princ

Hmmm inte så svårt ,det fixar jag

• Anonym
    Ekstrom skrev 2011-10-31 11:05:21 följande:
    jag är kille, och har en ganska hårig rumpa, om jag inte kan gå till nån salong för att män utesluts från att få braziliansk vaxning, så vill jag gärna ha tips på bra produkter som jagsjälv kan använda. otympligt gissar jag, men har inte precis nån jag kan be om hjälp.
    brodukt-tips och metodik? ledsen om jag highjackar tråden lite.
    Kanske är en bit men vet iaf en i Blekinge som gör "Manzillian".
  • Anonym (Nyfiken)

brasiliansk vaxning i Skövde trakten. Är less på att raka mig så satans ofta.

• Binary

I västerås vet jag om 2 ställen i allafall, misstänker att "brazil style" även gör det pga namnet, men "Style" i gamla brandstationen är en, men den som sambon föredrar att å till är Ninis, som nu har bytt lokaler.. ryktas om att hon ska sakta ner lite dock :-/

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Blomman1234
    Nattis90 skrev 2010-05-27 09:34:09 följande:
    Vill oxå veta ! :)

Brasiliansk vaxning på ALLA www.fixaria.se
  • Tudeloosan

Gammal tråd, men på BODY CARE Hudvård & Spa (i Västerås såklart) utför de brasiliansk vaxning!

Har själv varit där och är super nöjd! ???????? Bra pris också, man får typ 100:- rabatt om man bokar in en ny tid inom en månad.

Svar på tråden Vart kan jag få en brasiliansk vaxning i Västerås?